XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij zegt het... Voel je je ook al oud? :D;)
Soms..niet altijd ;)

Zodra ik ga gooien en geen echte reps meer kan maken dan gaat er gewicht af of ik maak minder reps. Ik kan vast ook wel 90kg benchen als ik wat meer smokkel, snelle reps maak (ik ga altijd langzaam naar beneden) en minder diep ga. Ach ja, dan zit ik alleen maar mijn eigen ego te strelen en kom nergens verder. Boeit mij ook niet wat een ander er van vindt (ja, dat moet met dt ;)).
I see what you did there.

Kan me hier volledig in vinden.

Cardio 22-02-2018
37km fietsen woon/werk

KOUD!! :shake:
Can confirm!

Edit: Ga maandag ook fietsen..zie op weeronline dat het -8°C wordt:eek!:

Ach die bicaps trekken vanzelf wel bij over een tijdje...komt goed!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.888
Training 23-02-2018 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
10x40kg
6x50kg
10x45kg
13x40kg
10x40kg

Chin Up Wide
13xBW
10xBW
10xBW

Side Lateral Raises
10x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
9x7,5kg

Face Pull
10x35kg
10x35kg
10x35kg

Inverted Row
12xBW
12xBW
12xBW

Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
9x60kg

Quads
18xBW+10kg
15x75kg Leg Extension
16xBW+10kg

Tijd: 51 min.

• #4.889
Cardio 25-02-2018
Hardlopen 10km ~12km/uur

Sterke upper body weer!
Geen kouwe tenen met hardlopen? Die schoentjes stellen meestal niet veel voor :)

• #4.891
Sterke upper body weer!
Geen kouwe tenen met hardlopen? Die schoentjes stellen meestal niet veel voor :)
Thanks!
Nee joh, zweten bij het hardlopen. Maakt niet uit of het koud is, een beetje zon en ik heb het tijdens het hardlopen lekker warm.

• #4.894
Hardlopen was wel leuk dit weekend. Junior heeft de fiets gepakt en is met me mee gefietst. Aan het eind nog even een sprintje en een wedstrijd tegen junior op de fiets. :D :cool:
Gisteren nog even met junior naar de bioscoop geweest (Game Night), was wel grappig.

• #4.897
Raar dat ik geen meldingen meer krijg van je log, mooie trainingen weer. Flink volume weer. Mooie chin ups en ohp, probeer ze eens in een superset dat zal je waarschijnlijl nog sterker maken. Als ik ohp ss met pullups is mijn ohp duidelijk sterker dan wanneer ik dit niet doe.

• #4.899
Raar dat ik geen meldingen meer krijg van je log, mooie trainingen weer. Flink volume weer. Mooie chin ups en ohp, probeer ze eens in een superset dat zal je waarschijnlijl nog sterker maken. Als ik ohp ss met pullups is mijn ohp duidelijk sterker dan wanneer ik dit niet doe.
Heb het wel eens gedaan in een superset. Heb daarna mijn schema even omgegooid. Blijf het nog even zo doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven