- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Saik. Het loopt wel redelijk lekker de laatste tijd.Hoppa, vier spiergroepen in 51 minuten!!! Gaat lekker zo te zien!

Klopt. Angstaanvallen die de kop opstaken en problemen met mijn oog. Nu heb ik alles weer redelijk onder controle (door het los te latenIk heb momenteel echt een kut maand wbt trainingen... Nu weer griep gekregen na mn vakantie en weer niets gedaan hé... Voel me er wel schuldig over! Jij had toch ook een mindere tijd rooki ?
)Let's hope so.
Dank je Koppie. Fysiek is het zeker niet slecht alhoewel ik nog niet zo droog ben als eerder met 67kg. Ik heb denk ik een 2,5kg-3kg vetvrije massa gewonnen in 2017. Meer schouders, borst, rug en dikkere benen vooral.Hey Race, weer even bijgelezen zo na mijn vakantie. Je gaat nog steeds erg lekker man! Hoe vind je jezelf er nu fysiek bijstaan? Tevreden al (jaja je bent nooit helemaal tevreden.....)?
Eerst weer helemaal droog proberen te worden zonder krachtverlies. Langzaam dus...
Easy does it. Ben nog steeds zo goed als even sterk als aan het eind van de bulk.Langzaam is goed (maar het duurt zo verdomde lang......)
Ja dat is uiteindelijk de remedie bij angstaanvallen. Soms is het helaas wel wat lastig om het helemaal te laten gaan, maar dat ligt uiteindelijk meer aan je eigen stabiliteit.Klopt. Angstaanvallen die de kop opstaken en problemen met mijn oog. Nu heb ik alles weer redelijk onder controle (door het los te laten)
Easy does it. Ben nog steeds zo goed als even sterk als aan het eind van de bulk.
Begonnen in januari, ben nu twee maanden bezig met een slow cut. Af en toe eet ik even een paar dagen boven onderhoud. Ik was 75kg en ben nu 72,1kg.Hoe lang doe je over de cut dan? en hoeveel gewicht wil je verliezen?
Begonnen in januari, ben nu twee maanden bezig met een slow cut. Af en toe eet ik even een paar dagen boven onderhoud. Ik was 75kg en ben nu 72,1kg.
Niet zo'n probleem hoor na 2,5 jaar cutten hiervoor.Dat je daar het geduld voor hebt zeg! ik cut meestal 1-1,5% per week tot 10% en daarna ongeveer 0,5-1%per week. Heb volgensmij ook nog nooit langer dan 6 weken gecut.
Ik eet ook maar heel iets onder mijn onderhoud. Goed vol te houden dus.