MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie avatar Rookie.

Je gewichten stijgen gestaag, of vergis ik me ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.963
Cardio 08-03-2018
37km fietsen woon/werk

• #4.965
Na een paar jaar wordt het echt een gevecht he? ;)
Ach ja, ik denk er gewoon niet over na en lift wat ik kan liften. Kan me wel voorstellen dat sommige luitjes gedemotiveerd raken na een aantal jaren natty training. Die paar procenten die je nog kunt winnen en de effort die er tegenover moet staan... :rolleyes:

• #4.967
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #4.968
Einde van de middag een training. Schouders, rug en benen. Heeeelemaaaaaal geen zin in. :( :o
Niet janken en gewoon liften. :wl: Daarna patat!! WEL ZIN IN!! :D

• #4.971
Training 09-03-2018 schouders, rug, benen

Seated Barbell OHP
10x30kg
10x40kg
7x50kg
8x47,5kg
10x45kg
11x40kg (DB switch, setje vaste 20kg DB's op de kop getikt via marktplaats, fijn hoor. Gewoon op je knie zetten en in positie gooien met de benen en armen. :)
Nu nog 22,5kg, 25kg, 27,5kg en 30kg regelen.)

Chin Up Wide
14xBW
10xBW
10xBW

Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 10x7,5kg

Face Pull
10x35kg
10x35kg
10x35kg

DB Row (alternate zonder rust)
12x25kg
12x25kg
12x25kg

Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Quads
18xBW+20kg SissySquats
14x75kg Leg Extension
16xBW+20kg SissySquats
13x75kg Leg Extension

Tijd: 50 min.

Laatst bewerkt:
Mooie training weer.
DB switch, setje vaste 20kg DB's op de kop getikt via marktplaats, fijn hoor. Gewoon op je knie zetten en in positie gooien met de benen en armen.
Als je bij verwisselbare dumbbells zorgt dat er een grotere schijf aan de buitenkant zit, kan je die ook prima op je knieen zetten vind ik.

• #4.973
Mooie training weer.

Als je bij verwisselbare dumbbells zorgt dat er een grotere schijf aan de buitenkant zit, kan je die ook prima op je knieen zetten vind ik.
Thanks Neet. :)
Ik vind de bar die uitsteekt niet handig. De DB ligt met een grotere schijf niet op het midden van je knie waardoor het een geworstel is. Als je dan op het randje van je kunnen wilt trainen dan gaat het gewoon niet, je bent dan al teveel kracht kwijt.

• #4.974
Cardio 11-03-2018
12km hardlopen ~12km/uur.

Mooie tijd op de 10km mark. 48:48... :)

Thanks Neet. :)
Ik vind de bar die uitsteekt niet handig. De DB ligt met een grotere schijf niet op het midden van je knie waardoor het een geworstel is. Als je dan op het randje van je kunnen wilt trainen dan gaat het gewoon niet, je bent dan al teveel kracht kwijt.
waarschijnlijk ga ik nooit tot het randje :D

Cardio 11-03-2018
12km hardlopen ~12km/uur.

Mooie tijd op de 10km mark. 48:48... :)
Je loopt flink door!

• #4.978
Dat misschien niet, maar wel een jankert als je knietjes zo snel au-au doen van de DB :p
:D

Mijn knietjes doen geen auw,auw :D, de DB is gewoon niet stabiel genoeg om hem met de benen omhoog te zwiepen zonder dat het teveel kracht kost. Ik moet hem alsnog met de armen flink in evenwicht houden tijdens het in positie brengen.

Er zit volgens mij nog genoeg ruimte in voor groei.. je hebt immers nog niet vaak gebulkt. En wat betreft je benentraining.. daar valt nog ook veel te halen als je dat zou willen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven