Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Mar. Het gewicht stijgt wel maar het gaat heel langzaam.Goeie avatar Rookie.
Je gewichten stijgen gestaag, of vergis ik me ?
Na een paar jaar wordt het echt een gevecht he?Thanks Mar. Het gewicht stijgt wel maar het gaat heel langzaam.

Ach ja, ik denk er gewoon niet over na en lift wat ik kan liften. Kan me wel voorstellen dat sommige luitjes gedemotiveerd raken na een aantal jaren natty training. Die paar procenten die je nog kunt winnen en de effort die er tegenover moet staan...

Thanks Mar. Het gewicht stijgt wel maar het gaat heel langzaam.
Thanks Mar. Het gewicht stijgt wel maar het gaat heel langzaam.
Lijkt ook wel een beetje zo omdat ik soms een beetje speel met de rep ranges waardoor het gewicht veranderd.Nou ja, iig je kracht toch........
Je bench en bijv. Biceps curl lijken me flink toe te nemen
That's the spirit!!Einde van de middag een training. Schouders, rug en benen. Heeeelemaaaaaal geen zin in.![]()
Niet janken en gewoon liften.Daarna patat!! WEL ZIN IN!!
![]()

Die patat bedoel je...

Als je bij verwisselbare dumbbells zorgt dat er een grotere schijf aan de buitenkant zit, kan je die ook prima op je knieen zetten vind ik.DB switch, setje vaste 20kg DB's op de kop getikt via marktplaats, fijn hoor. Gewoon op je knie zetten en in positie gooien met de benen en armen.
Thanks Neet.Mooie training weer.
Als je bij verwisselbare dumbbells zorgt dat er een grotere schijf aan de buitenkant zit, kan je die ook prima op je knieen zetten vind ik.

waarschijnlijk ga ik nooit tot het randjeThanks Neet.
Ik vind de bar die uitsteekt niet handig. De DB ligt met een grotere schijf niet op het midden van je knie waardoor het een geworstel is. Als je dan op het randje van je kunnen wilt trainen dan gaat het gewoon niet, je bent dan al teveel kracht kwijt.

Je loopt flink door!Cardio 11-03-2018
12km hardlopen ~12km/uur.
Mooie tijd op de 10km mark. 48:48...![]()
Dat geloof ik niet, ik ben gewoon een zwakkeling...

Gaat wel lekker idd...
Dat misschien niet, maar wel een jankert als je knietjes zo snel au-au doen van de DBDat geloof ik niet, ik ben gewoon een zwakkeling...![]()

Dat misschien niet, maar wel een jankert als je knietjes zo snel au-au doen van de DB![]()

, de DB is gewoon niet stabiel genoeg om hem met de benen omhoog te zwiepen zonder dat het teveel kracht kost. Ik moet hem alsnog met de armen flink in evenwicht houden tijdens het in positie brengen.Cardio 11-03-2018
12km hardlopen ~12km/uur.
Mooie tijd op de 10km mark. 48:48...![]()