- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Die zien van deejen van dr neffn....ik hiep de wolf gespot

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die zien van deejen van dr neffn....ik hiep de wolf gespot![]()

Begrijp me niet verkeerd @Saik, respect voor wat je doet en wat je hebt bereikt. Het zal een flinke druk zetten op je leven. Ongelukkig worden omdat je minder gespierd of sterk bent dan iemand anders is toch wel jammer. Als je niet gebruikt is dat inderdaad hoe sommigen het zien. Ik zie dat anders.
Je moet schijt hebben aan anderen. Er zijn ook altijd mensen met een grotere auto/p**mel/huis, mooiere vrouw/tuin weet ik veel....
Tja misschien verwoord ik het verkeerd. Ik heb een bepaald ideaal beeld en dat is helaas alleen te bereiken met een shitload aan gear. Ik vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha

Wie heeft er geen steekje los tegenwoordig...Tja misschien verwoord ik het verkeerd. Ik heb een bepaald ideaal beeld en dat is helaas alleen te bereiken met een shitload aan gear. Ik vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha

Wie heeft er geen steekje los tegenwoordig...
Ik heb meer bewondering voor diegene die met een slechte of mindere fysiek toch lekker het strand op gaat dan voor de massmonsters die willen shinen op het strand. Vroeger had ik een vage kennis die alleen meeging met zwemmen als hij de meest gespierde was. Daar had ik dus totaal geen respect voor. Wat een lul.
Briljante trainingslog!Zo. Tussendoor mooi even getrained. Hebben we die ellende ook weer gehad.![]()

Klinkt een beetje als bigorexia he? Meer dan 95% van de mensen zal jouw fysiek groot en gespierd vinden, maar zelf vind je je maar een beetje schrielIk vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha

Klinkt een beetje als bigorexia he? Meer dan 95% van de mensen zal jouw fysiek groot en gespierd vinden, maar zelf vind je je maar een beetje schriel![]()

Ik bedoel natuurlijk niet de uitwassen. Mensen die dik zijn vind ik prima, heb er ook geen probleem mee als ze maar niet gaan klagen en met allerlei smoesen en excuses komen. Ik heb het over de normale mensen die door sporters gezien worden als een gemiddeld of slechte fysiek.
Klinkt een beetje als bigorexia he? Meer dan 95% van de mensen zal jouw fysiek groot en gespierd vinden, maar zelf vind je je maar een beetje schriel![]()
Die luitjes idd.Dan denk ik aan gasten die denken dat ze een god zijn en neerkijken op iedereen die niet zo groot zijn als zijzelf
Hopelijk is het in Enske beter weer....
Nope.