XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Begrijp me niet verkeerd @Saik, respect voor wat je doet en wat je hebt bereikt. Het zal een flinke druk zetten op je leven. Ongelukkig worden omdat je minder gespierd of sterk bent dan iemand anders is toch wel jammer. Als je niet gebruikt is dat inderdaad hoe sommigen het zien. Ik zie dat anders.

Tja misschien verwoord ik het verkeerd. Ik heb een bepaald ideaal beeld en dat is helaas alleen te bereiken met een shitload aan gear. Ik vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha

Tja misschien verwoord ik het verkeerd. Ik heb een bepaald ideaal beeld en dat is helaas alleen te bereiken met een shitload aan gear. Ik vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha

Bigger is better.....waar heb ik dat vaker gehoord? ;)

De wedstrijden die ik doe zijn voor mij ook soort van mijpalen, als ik goed scoor zou ik tevreden zijn en het achter mij kunnen laten, nu de tijd dringt weet ik dat de klap alleen maar harder gaat worden wanneer ik weer
Off ga. Ik heb ook altijd gedacht dat het krijgen van kinderen het enige is wat mij van die drang weg zou houden, dan is ineens alles niet zo belangrijk meer.. daar ga ik ook weer voor na de wedstrijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.007
Wie heeft er geen steekje los tegenwoordig... :D
Ik heb meer bewondering voor diegene die met een slechte of mindere fysiek toch lekker het strand op gaat dan voor de massmonsters die willen shinen op het strand. Vroeger had ik een vage kennis die alleen meeging met zwemmen als hij de meest gespierde was. Daar had ik dus totaal geen respect voor. Wat een lul.

Wie heeft er geen steekje los tegenwoordig... :D
Ik heb meer bewondering voor diegene die met een slechte of mindere fysiek toch lekker het strand op gaat dan voor de massmonsters die willen shinen op het strand. Vroeger had ik een vage kennis die alleen meeging met zwemmen als hij de meest gespierde was. Daar had ik dus totaal geen respect voor. Wat een lul.

Persoonlijk heb ik juist meer bewondering voor gespierde afgetrainde lijven, want ik weet wat je ervoor moet doen en laten. Ik heb geen bewondering voor een slecht fysiek.. en ergens ook afkeer voor mensen die zo dik zijn en zich erbij neerleggen. Afgelopen weekend zag ik in jet abc restaurant een moeder en dochter, beide zo rond als het maar kan. Verschrikkelijk! Dochter kan er weinig aan doen natuurlijk, ze eet wat ze voorgeschoteld krijgt. Moeder zou voor haar dochter haar levensstijl moeten omgooien, gezonder worden zodat ze langer leeft en haar dochter niet hierin meesleept...ja op zoiets kijk ik dan wel weer neer...maar dat zijn extremen. Iemand die een klein beetje overgewicht heeft, niet veel spiermassa en er weinig aan doet en zich goed voelt bij zijn shape... daar heb ik wel respect voor, maar geen bewondering.

• #5.009
Ik bedoel natuurlijk niet de uitwassen. Mensen die dik zijn vind ik prima, heb er ook geen probleem mee als ze maar niet gaan klagen en met allerlei smoesen en excuses komen. Ik heb het over de normale mensen die door sporters gezien worden als een gemiddeld of slechte fysiek.

Ik vind een gemiddeld of iets beter dan gemiddeld maar matig, ik voel mij daar echt niet prettig bij. Is denk ik een normale gedachtegang van een bodybuilder, we hebben gewoon een steekje los denk ik haha
Klinkt een beetje als bigorexia he? Meer dan 95% van de mensen zal jouw fysiek groot en gespierd vinden, maar zelf vind je je maar een beetje schriel :o

Klinkt een beetje als bigorexia he? Meer dan 95% van de mensen zal jouw fysiek groot en gespierd vinden, maar zelf vind je je maar een beetje schriel :o

Ik merk dit zelf ook wel, als ik mezelf zie zie ik toch nog ergens dat super dunne lange jongentje van vroeger terwijl anderen dit juist totaal niet zien. Ik zou ook zeker wel 110kg bij een single digit bf willen

Ik bedoel natuurlijk niet de uitwassen. Mensen die dik zijn vind ik prima, heb er ook geen probleem mee als ze maar niet gaan klagen en met allerlei smoesen en excuses komen. Ik heb het over de normale mensen die door sporters gezien worden als een gemiddeld of slechte fysiek.

Ik snap je denk ik wel, je hebt het over massamonsters die willen Shinen. Dan denk ik aan gasten die denken dat ze een god zijn en neerkijken op iedereen die niet zo groot zijn als zijzelf . Daar lopen er idd genoeg van rond.. maar als ik puur ga kijken naar fysieken heb ik het meest bewondering voor een fysiek waar flink aan gewerkt is.

• #5.017
Training 12-03-2018 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
10x60kg
7x80kg
8x75kg
8x72,5kg
8x70kg

Chin Up Weighted
10xBW+10kg
7xBW+10kg
8xBW+10kg

Skull Over
11x40kg
10x40kg
8x40kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
16xBW+10kg
13xBW+10kg
12xBW+10kg

Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Quads
16x75kg Leg Extension
19xBW+10kg SissySquats
15x75kg Leg Extension
17xBW+10kg SissySquats

Tijd: 51 min.

• #5.018
Cardio 13-03-2018
37km fietsen woon/werk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven