- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Heb je nog wel een droog setje op je werk, en een douche? Of hoe doe je dat meestal als je gaat fietsen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je nog wel een droog setje op je werk, en een douche? Of hoe doe je dat meestal als je gaat fietsen?
Droge kleding op mijn werk en goede regenkleding voor op de fiets. Schoenen op de verwarming.Heb je nog wel een droog setje op je werk, en een douche? Of hoe doe je dat meestal als je gaat fietsen?

Ha ha, lekker....

), lekker met m'n nieuwe DB's 
Dat werkt voor mij het beste eigenlijk. Ik hoef niet perse de deadlift aan het begin te hebben.
Dat werkt voor mij het beste eigenlijk. Ik hoef niet perse de deadlift aan het begin te hebben.
Mijn 1RM voor de DL is 140kg. Ik weeg nu 72kg.Ik vind zelf ook fijn om eerst wat activatie te doen voordat ik deadlift. Verder weer een mooie training. Wat is je dl 1rm? 135 is netjes voor je bodyweight hoor!
Nee hoor, doe het wel vaker.Wow 2xBW is netjes hoor op DL
Flinke sprong van 120 naar 135....wat dacht je ff testen?![]()
Netjes
Wise ass...Netjes hoor, die Seated Barbell OHP met 40 kg dumbells
Zijn die nieuwe lekkerder op te gooien?

Nee, vaste. 2x20kg, overgenomen voor 50 Euro.

De tweede vraag was wel serieus hoor. Kan je deze DB's door de vorm beter opgooien met je knie?