- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training 16-03-2018 borst, biceps, triceps, benen
BP
10x50kg
10x60kg
6x80kg
8x75kg
9x70kg
8x70kg
Chin Up Weighted
10xBW+10kg
7xBW+10kg
dropset 8xBW
Skull Over
11x40kg
9x40kg
dropset 8x28kg
Concentration Curl (no rest)
10x20kg
7x20kg
5x20kg
Triceps Dips Weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
dropset 12xBW
Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
10x60kg
Quads
20xBW+20KG SissySquats
14x75kg Leg Extension
17xBW+20KG SissySquats
Weinig tijd omdat ik een vriend moets helpen met het versieren voor een 50e verjaardag.
Tijd: 42 min.
Cardio 18-03-2018
Hardlopen 10km ~12km p/uur
KOUDDDDD!!! Muts op en handschoenen aan. Met weinig wind veel te warm maar met wind nog te koud...![]()

Thanks man. Ik was blij dat de 10km erop zat. Wat een smerige koude snijdende wind zeg!

Thanks man. Ik was blij dat de 10km erop zat. Wat een smerige koude snijdende wind zeg!![]()
Nou, dat kun je wel stellen. Zere bek en neus. Polsen helemaal gevoelloos.Ja, dat geloof ik...Dat gaat gewoon echt pijn aan je huid doen op een gegeven moment.
Thanks Boss.

je hebt te weinig vet tegenwoordigKOUDDDDD!!! Muts op en handschoenen aan. Met weinig wind veel te warm maar met wind nog te koud...

Slecht, maar dan zie ik de vetlaagjes ook minder goed. Ieder nadeel heb z’n voordeel.
En vrij snel daarna is het weer rokjes-dag. Dat zie je nog wel toch?Slecht, maar dan zie ik de vetlaagjes ook minder goed. Ieder nadeel heb z’n voordeel.
Doe er maar gewoon luchtig over, heb er toch geen enkele controle over.
(ik doe er ook maar luchtig over, maar snap dat je er wel eens een flink benauwd gevoel over krijgt)Rokjesdag zie ik wel hoor. Linkeroog is prima.En vrij snel daarna is het weer rokjes-dag. Dat zie je nog wel toch?(ik doe er ook maar luchtig over, maar snap dat je er wel eens een flink benauwd gevoel over krijgt)

Valt mee hoor. Wel zwaar zonder rust.
None.
Die gaan altijd wel redelijk lekker. Laatste keer (de dropset zonder rust dus en zonder extra gewicht) is eigenlijk de zwaarste en beste voor mijn gevoel.
Thanks Ron, ik ga nu voor nog iets meer intensiteit.
Thanks Marina, ik doe m’n best.