Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.161
Waarom dan maar zelfs af en toe? MIsschien dan beter helemaal niet meer doen, want anders zet het toch geen zoden aan de dijk, toch?
Omdat ik ze gewoon wil doen!! Af en toe is beter dan helemaal niet en als ik ze niet te vaak doe dan gaat het prima. Meer dan 85kg zit er alleen nog niet in. Mijn benen trekken het wel maar op de 1 of andere manier lukt het niet echt.

Ok als je ze gewoon wilt doen dan moet je dat gewoon lekker doen...........maar dacht dat je er een enorme hekel aan had gekregen zo onderhand

• #5.163
Ok als je ze gewoon wilt doen dan moet je dat gewoon lekker doen...........maar dacht dat je er een enorme hekel aan had gekregen zo onderhand
Ik heb er ook een hekel aan maar als ik alles waar ik een hekel aan had niet meer zou doen dan kan ik net zo goed direct met alles stoppen. :D

Training 26-03-2018 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
10x60kg
7x80kg
8x75kg
8x72,5kg
8x70kg

Chin Up Weighted
11xBW+10kg
8xBW+10kg
dropset 9xBW

Skull Over
11x40kg
8x40kg
dropset 9x28kg

DB Concentration Curl (alternate no rest)
10x20kg
7x20kg
6x20kg

Triceps Dips Weighted
14xBW+10kg
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Quads
17x75kg Leg Extension
19xBW+20kg SissySquats
15x75kg Leg Extension

Tijd: 44 min.
Chest day :pressing: lekker hoor!

Mijn Squats zijn maar zielig tegenover die van jou. Als ik ze doe heb ik ook gelijk weer last van mijn lies en pijn in de onderbuik. :dunno: Ik doe ze dus maar af en toe...
Dat is geen goed teken, doe je low bar of high bar? Wel goed dat je het blijft proberen, blijft toch de beste oefening die er bestaat..

lowbar. highbar lukt helemaal niet. Ik heb ook een hele stijve rug.
Al dat hardlopen is ook niet goed voor je! :(

?format=1500w.jpg

• #5.170
Of er sterk uit zien :D

Vind je die benen aan het einde de beste plaats? Dat is toch vaak het meest vermoeiende onderdeel, kan je beter doen als je nog redelijk vers bent.
Nee, want dan heb ik de hele training last van m'n liezen.

Vind je die benen aan het einde de beste plaats? Dat is toch vaak het meest vermoeiende onderdeel, kan je beter doen als je nog redelijk vers bent.

Wel, ik doe dat ook, eerst Sq of Dl, en dan de rest, maar bij de uitleg over GS LP kwam ik dit tegen, en het is wel een punt natuurlijk:

Because most people prefer to have a well-developed upper body, we focus our intensity on the upper body lifts first in a workout. This is when we are freshest and keeps us from our CNS being shot due to the load that deads and squat place on the nervous system. No matter how grueling a bench or press session is, it will not come close to taxing the CNS or causing fatigue like the deadlift or squat do.

Because of this CNS strain we perform squats and deads as the last lift of the day, always. Bottom line is, it’s almost impossible to have an upper body workout be so tough that it messes up your squats...

Also a heavy squat or deadlift session is going to tax the core in ways nothing else can, this can and will affect your press,...

Nee, want dan heb ik de hele training last van m'n liezen.
Hmmm.... ik zou dat toch maar eens wat verder uitzoeken dan. Is er iets niet goed aan je houding, moet je bepaalde stretch oefeningen oppakken?
maar bij de uitleg over GS LP kwam ik dit tegen, en het is wel een punt natuurlijk:
Tja, dat klopt ook wel weer. Zeker een OHP lukt gewoon niet als je core al met andere dingen vermoeid is, een beetje benchen of curlen is echter wat minder gevoelig voor andere invloeden.

• #5.173
Because most people prefer to have a well-developed upper body, we focus our intensity on the upper body lifts first in a workout. This is when we are freshest and keeps us from our CNS being shot due to the load that deads and squat place on the nervous system. No matter how grueling a bench or press session is, it will not come close to taxing the CNS or causing fatigue like the deadlift or squat do.

Because of this CNS strain we perform squats and deads as the last lift of the day, always. Bottom line is, it’s almost impossible to have an upper body workout be so tough that it messes up your squats...

Also a heavy squat or deadlift session is going to tax the core in ways nothing else can, this can and will affect your press,...
dus... gewoon de dl en squat aan het eind.

• #5.174
Hmmm.... ik zou dat toch maar eens wat verder uitzoeken dan. Is er iets niet goed aan je houding, moet je bepaalde stretch oefeningen oppakken?
Ik ben er al voor naar de fysio geweest. Niets gevonden anders dan dat ik niet meer moest gaan squatten.:rolleyes:

Ja, of gewoon spelen met high bar / low bar en rug positie.
Kan ook, maar back squat blijft vreemd aanvoelen bij mij. Heb er nooit geen pijn of last van maar elke rep voelt precies anders. Misschien zit het tussen de oren, weet het niet.
Maar front squat is sowieso een awesome oefening en minder blessuregevoelig wat betreft lower back.

• #5.179
Heb je front squat al eens een kans gegeven? Komt veel natuurlijker bij mij dan back squat, en het is imo ook een betere oefening.
Dat heb ik een keer geprobeerd maar dat is alweer een tijd geleden, kan hem nog eens een kans geven.
Dat zeggen fysio's al snel tegenwoordig, die willen je het liefst op een bosu ball zien of andere onzin.
Inderdaad. :rolleyes:
Ja, of gewoon spelen met high bar / low bar en rug positie.
Geloof me, ik heb alles al geprobeerd.
Kan ook, maar back squat blijft vreemd aanvoelen bij mij. Heb er nooit geen pijn of last van maar elke rep voelt precies anders. Misschien zit het tussen de oren, weet het niet.
Maar front squat is sowieso een awesome oefening en minder blessuregevoelig wat betreft lower back.
Ga het gewoon een keer weer proberen.

Respect voor je doorzettingsvermogen, bij veel mensen is de squat het eerst wat geschrapt wordt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven