- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Nice
. Gaat je ook helpen bij postuur ( thoracic extension ) en is ook een betere oefening voor core.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice
. Gaat je ook helpen bij postuur ( thoracic extension ) en is ook een betere oefening voor core.Ik probeer alles en schrap niets.Respect voor je doorzettingsvermogen, bij veel mensen is de squat het eerst wat geschrapt wordt.

Geef het gewoon even een tijdje de kans.Nice. Gaat je ook helpen bij postuur ( thoracic extension ) en is ook een betere oefening voor core.
Ik dacht even dat je het hierbij maar liet zitten.... maar gelukkig nietIk ben er al voor naar de fysio geweest. Niets gevonden anders dan dat ik niet meer moest gaan squatten.![]()

NEVER!!Ik dacht even dat je het hierbij maar liet zitten.... maar gelukkig niet![]()
Een echte Tukker zie ik al.
OFNIEDAN!!

Ajt vedan!
t'Hoof nig hard te loop'n, as't mar verdan geet!
Om hier nog even op verder te gaan:Nice. Gaat je ook helpen bij postuur ( thoracic extension ) en is ook een betere oefening voor core.

Andere gewichten uiteraard maar wel dezelfde oefeningen. Ruimte, bankjes, stangen en gewichten genoeg voor twee!Mooie training weer!
Hoe precies doet junior mee eigenlijk? Neem niet aan dat hij al dezelfde gewichten gebruikt..

Zekers, kan hij wel gebruiken...

Ging lekker. Pompen als een gek!

3 minuten achter elkaar natuurlijk. soms nog even een voetje omhoog...Ik ga er vanuit dat je dan 3x 1 minuut doet, of 3 minuten achter elkaar??![]()

3 minuten achter elkaar natuurlijk. soms nog even een voetje omhoog...![]()

Nee hoor, er wringt niets. ellebogen naar buiten houden.Als je de wide chip-ups doet, gaat het dan niet 'wringen' in je elleboog gewrichten? Of zit ik nou zo raar in mekaar?Ik heb helemaal niet het idee dat dat goed aanvoelt.
Ook begin ik me af te vragen hoe nuttig die lange planks zijn. Ben er weer een beetje van af nu.
Cardio 29-3-2018
37km fietsen woon/werk
Terug in de regen zie ik op buienradar...![]()