- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Sir, yes Sir!Lekker weer ook om te hardlopen......helaas dat ik er zelf echt geen plezier uit haal.........morgen weer de gym in jij!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir, yes Sir!Lekker weer ook om te hardlopen......helaas dat ik er zelf echt geen plezier uit haal.........morgen weer de gym in jij!

Wie zegt dat ik geniet? 71,8kg nu op 3000 kcal.Dit dus..zou willen dat ik zoals sommige kon genieten van cardio..maakt het cutten stukke makkelijker

Ik zeg dat je geniet...

Valt wel mee hoor. Ik voer hem uit liggend met mijn borst op een bankje, schouders zover mogelijk naar beneden houden aan de zijkanten en beweeg de gewichten uit elkaar naar de zijkant alsof ik een elastiek uit elkaar trek. Zodra ik voel dat mijn traps en rug mee beginnen te trekken dan stop ik en ga terug. Redelijke korte ROM dus.
Dank u.

Probeer idd de oefening heel correct uit te voeren, maar ik voel het nog niet echt. Ik zit teveel te klooien met de juiste uitvoering denk ik.Nieuwe notatie? Volgende training weer meer volume dus?
Zie dat je de side raises weer lichter bent gaan doen...wie is MMC?![]()
Herkenbaar dit...train inmiddels bijna 11 jaar en moet eerlijk bekennen dat die side raises gewoonweg niet iedere keer goed voelen..Probeer idd de oefening heel correct uit te voeren, maar ik voel het nog niet echt. Ik zit teveel te klooien met de juiste uitvoering denk ik.
Wat betreft volume, dat probeer ik idd wat hoger te houden nu door wat extra dropsets aan het eind in te bouwen.

Ik voel ze beter met meer gewicht en andere uitvoering.Herkenbaar dit...train inmiddels bijna 11 jaar en moet eerlijk bekennen dat die side raises gewoonweg niet iedere keer goed voelen..
In b4: Robke die weer uitleg komt geven![]()
Dan moet je ze op die andere manier doen..Ik voel ze beter met meer gewicht en andere uitvoering.

Maar jij zei.... niet goed enzo.... Nou ja zeg!

Mijn haar dit weekend er maar weer even af geschoren, scheelt ook weer wat gewicht. Kan ik weer zwaarder squaten.![]()
Dat kon vroeger, had ik haar tot op mijn kont en i.p.v. een pony een paard...
Heb nog wel ergens een oude foto...Nogal...In dat geval zat het dus niet tussen de oren, maar vooral erover.........