darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ik herken dit helemaal. Het valt niet mee om gemotiveerd te blijven als je alles doet voor het ideale lichaam maar je lichaam wil niet meewerken.
Wat we ook doen, dat laatste beetje gaat niet weg ben ik bang, zelfs bij 67kg was het er nog. Ik begon zelf duizelig te worden en me slecht te voelen, zo laag was toen mijn vetpercentage. Was verder krukdroog maar dat randje was er nog steeds. Om gek van te worden!!
Er is nog 1 mogelijkheid om dat randje kwijt te raken en ik begin er steeds meer over te denken dat te gaan doen. Niemand kan zeggen dat ik er niet alles aan heb gedaan.
Die laatste mogelijkheid ga ik dus echt niet doen...! Ik weet dat je op een operatie doelt, maar dat heb ik er niet voor over. Ik merk overigens dat ik steeds sneller licht in mijn hoofd word als ik (te) snel op sta. Dat duidt denk ik ook op een redelijk laag energieniveau, dus daar moet ik mee oppassen. Mijn huidige vet% weet ik nog steeds niet en durf het eigenlijk ook niet te laten opmeten, bang voor de uitkomst. Gek natuurlijk, maar dat zit nu eenmaal in mijn hoofd. Jij bent overigens al zo veel verder dan ik, zeker wat fysiek betreft. Dat moet ik nog maar zien te halen. Ik zit nu op 92kg en denk dat dit ook voor mijn postuur het max (of juist min
) haalbaar is. Misschien moet ik ook gewoon niet lager willen...Lastig accepteren.

De kaasschaaf erop!!