AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik herken dit helemaal. Het valt niet mee om gemotiveerd te blijven als je alles doet voor het ideale lichaam maar je lichaam wil niet meewerken.
Wat we ook doen, dat laatste beetje gaat niet weg ben ik bang, zelfs bij 67kg was het er nog. Ik begon zelf duizelig te worden en me slecht te voelen, zo laag was toen mijn vetpercentage. Was verder krukdroog maar dat randje was er nog steeds. Om gek van te worden!!
Er is nog 1 mogelijkheid om dat randje kwijt te raken en ik begin er steeds meer over te denken dat te gaan doen. Niemand kan zeggen dat ik er niet alles aan heb gedaan.

Die laatste mogelijkheid ga ik dus echt niet doen...! Ik weet dat je op een operatie doelt, maar dat heb ik er niet voor over. Ik merk overigens dat ik steeds sneller licht in mijn hoofd word als ik (te) snel op sta. Dat duidt denk ik ook op een redelijk laag energieniveau, dus daar moet ik mee oppassen. Mijn huidige vet% weet ik nog steeds niet en durf het eigenlijk ook niet te laten opmeten, bang voor de uitkomst. Gek natuurlijk, maar dat zit nu eenmaal in mijn hoofd. Jij bent overigens al zo veel verder dan ik, zeker wat fysiek betreft. Dat moet ik nog maar zien te halen. Ik zit nu op 92kg en denk dat dit ook voor mijn postuur het max (of juist min :D) haalbaar is. Misschien moet ik ook gewoon niet lager willen...Lastig accepteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.464
Ik merk overigens dat ik steeds sneller licht in mijn hoofd word als ik (te) snel op sta. Dat duidt denk ik ook op een redelijk laag energieniveau, dus daar moet ik mee oppassen.
Daar moet je zeker mee oppassen. Weet je nog dat ik in het ziekenhuis terecht kwam? Dit was de voorbode... Wees gewaarschuwd! Ik ben toen drie keer weggevallen en met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Ik zat niet te denken aan de plastische chirurg hoor, eerder aan wat anders. Heb het gezien bij iemand anders en het maakte wel flink wat verschil.

Oh, je doelt dus blijkbaar niet op een operatie :D

Ik maak me dan een beetje zorgen over waar je wel op doelt...Begint het met een A en eindigt het op AS? :eek:

• #5.466

Ik maak me dan een beetje zorgen over waar je wel op doelt...Begint het met een A en eindigt het op AS? :eek:
Geen AAS. Daar ga ik nooit aan beginnen, veel te bang dat ik niet meer kan stoppen dan als ik zie wat dat brengt.
Ik zit te denken aan cavitatie. Een kennis van mij heeft dat laten doen bij zijn love handles, zag er prima uit.

• #5.467
Daarna weet ik ook zeker hoeveel ervan vel is en hoeveel ervan oud vet is.

Daar moet je zeker mee oppassen. Weet je nog dat ik in het ziekenhuis terecht kwam? Dit was de voorbode... Wees gewaarschuwd! Ik ben toen drie keer weggevallen en met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Ja, dat kan ik me maar al te goed herinneren...Daarom roep ik het ook. Ik wil ook eigenlijk niet onder de 90kg uitkomen, maar weet dat dit misschien wel nodig is om dat vetrandje weg te krijgen.

Ik bedenk me overigens ineens dat je misschien SARMs of Clen bedoelde...En dat was eerder niet eens bespreekbaar. What has changed?? :rolleyes:

Geen AAS. Daar ga ik nooit aan beginnen, veel te bang dat ik niet meer kan stoppen dan als ik zie wat dat brengt.
Ik zit te denken aan cavitatie. Een kennis van mij heeft dat laten doen bij zijn love handles, zag er prima uit.

Haha...we lullen we lekker langs elkaar :D *Cavitatie opzoeken*

Zou ik niet doen, als het niet alleen vel, maar ook vet is, dan ga je je er straks nog meer aan ergeren als dat beetje vet ook weg is, dan valt het losse vel juist nog meer op lijkt mij.

• #5.472
Zou ik niet doen, als het niet alleen vel, maar ook vet is, dan ga je je er straks nog meer aan ergeren als dat beetje vet ook weg is, dan valt het losse vel juist nog meer op lijkt mij.
Als het echt alleen nog vel is dan laat ik het eraf snijden!!! :scold: De kaasschaaf erop!!

• #5.474
Het is niet zonder gevaren en ook niet eens altijd blijvend resultaat...Zou er, ook gezien de prijs, toch goed over nadenken Rook.

https://buikspieren-oefeningen.nl/cavitatie-behandeling/

https://mens-en-gezondheid.infonu.n...ng-vet-verwijderen-zonder-moeite-te-doen.html
Waar mijn kennis het had laten doen was het 45 Euro per behandeling, hij had meer vet aan de zijkanten dan ik op mijn buik en hij was met twee behandelingen klaar.

Waar mijn kennis het had laten doen was het 45 Euro per behandeling, hij had meer vet aan de zijkanten dan ik op mijn buik en hij was met twee behandelingen klaar.

Dat is wel erg goedkoop...Zou de keuze misschien makkelijker maken. Of juist moeilijker, als je 'goedkoop, is duurkoop' in je achterhoofd houdt. Ik moet ook denken wat @Steks zegt hoor. Als het geen/nauwelijks vet blijkt te zijn, wat ik me in jouw geval zo maar voor kan stellen, dan zit je straks met nog meer los vel...en ben je mogelijk nog ongelukkiger dan nu. Het moet ook een keer klaar/goed zijn hè?

Look who's talking :rolleyes::fluit:

Overigens...ik ga na mijn vakantie, als ik ook weer terug ga naar de sportschool, voor de laatste keer mogelijk nog eens een Cardarine kuurtje doen. Kan het hier makkelijk roepen, want is toch al algemeen bekend dat ik wat dat betreft geen natty meer ben :D

Dat is echt mijn laatste poging om dat laatste laagje eraf te krijgen. Als dat uiteindelijk niet brengt wat ik wil, dan stop ik met proberen en blijft het bij onderhouden wat ik tot nu toe heb bereikt ;)

Misschien toeval, maar ik zit achter mijn PC op kantoor en word zelfs hier, zittend, licht in mijn hoofd...Duizelig als de pest. Te weinig eten is echt niet goed voor een mens :treuren:

• #5.478
Dat is wel erg goedkoop...Zou de keuze misschien makkelijker maken. Of juist moeilijker, als je 'goedkoop, is duurkoop' in je achterhoofd houdt. Ik moet ook denken wat @Steks zegt hoor. Als het geen/nauwelijks vet blijkt te zijn, wat ik me in jouw geval zo maar voor kan stellen, dan zit je straks met nog meer los vel...en ben je mogelijk nog ongelukkiger dan nu. Het moet ook een keer klaar/goed zijn hè?

Look who's talking :rolleyes::fluit:
Is niet echt duur, maar er zijn meerdere hier in de buurt die het voor rond dat bedrag aanbieden. Misschien dat die prijsinfo ietwat gedateerd is?
Zit wel iets vet, los vel moet ik dan maar mee leven.
Look who's talking indeed... :D
Dat is echt mijn laatste poging om dat laatste laagje eraf te krijgen. Als dat uiteindelijk niet brengt wat ik wil, dan stop ik met proberen en blijft het bij onderhouden wat ik tot nu toe heb bereikt ;)
Sure, sure... :)
Misschien toeval, maar ik zit achter mijn PC op kantoor en word zelfs hier, zittend, licht in mijn hoofd...Duizelig als de pest. Te weinig eten is echt niet goed voor een mens :treuren:
Pas er mee op kerel! Ik was ook alleen maar telkens duizelig. Ik stond tijdens mijn werk op van mijn stoel, voelde me een beetje licht worden in mijn hoofd tijdens het lopen. Ging even rustig bij het raam leunen om bij te komen en toen wist ik niets meer. Lag op de grond toen ik bijkwam met twee collega's naast me. Die hebben me op een stoel gezet en daar (hoorde ik later) draaiden mijn ogen helemaal omhoog in de oogkassen en viel ik weer weg. Ze hebben me weer bijgekregen en weer op de stoel gezet. Toen ik daarna bijkwam waren er twee ambulance broeders die al een infuus geplaatst hadden en een injectie wilde gaan doen met atropine (of iets dergelijks). Ik had een hartslag van 20!!
BE WARNED! :o

AAS helpt niet om spieren te sparen en vet weg te dieten, als het geen vet IS maar oud vel en bindweefsel).
Nooit van gehoord.... :o

Is niet echt duur, maar er zijn meerdere hier in de buurt die het voor rond dat bedrag aanbieden. Misschien dat die prijsinfo ietwat gedateerd is?
Zit wel iets vet, los vel moet ik dan maar mee leven.
Look who's talking indeed... :D
Sure, sure... :)

Pas er mee op kerel! Ik was ook alleen maar telkens duizelig. Ik stond tijdens mijn werk op van mijn stoel, voelde me een beetje licht worden in mijn hoofd tijdens het lopen. Ging even rustig bij het raam leunen om bij te komen en toen wist ik niets meer. Lag op de grond toen ik bijkwam met twee collega's naast me. Die hebben me op een stoel gezet en daar (hoorde ik later) draaiden mijn ogen helemaal omhoog in de oogkassen en viel ik weer weg. Ze hebben me weer bijgekregen en weer op de stoel gezet. Toen ik daarna bijkwam waren er twee ambulance broeders die al een infuus geplaatst hadden en een injectie wilde gaan doen met atropine (of iets dergelijks). Ik had een hartslag van 20!!
BE WARNED! :o
Man, man.... dan ben je wel veeel te diep gegaan met cutten :haar:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven