MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Echt! Ik ben tot veel in staat om die laatste %-en weg te krijgen, maar het moet ook een keer genoeg zijn.

Look who's talking indeed... :D

Sorry :o

Pas er mee op kerel! Ik was ook alleen maar telkens duizelig. Ik stond tijdens mijn werk op van mijn stoel, voelde me een beetje licht worden in mijn hoofd tijdens het lopen. Ging even rustig bij het raam leunen om bij te komen en toen wist ik niets meer. Lag op de grond toen ik bijkwam met twee collega's naast me. Die hebben me op een stoel gezet en daar (hoorde ik later) draaiden mijn ogen helemaal omhoog in de oogkassen en viel ik weer weg. Ze hebben me weer bijgekregen en weer op de stoel gezet. Toen ik daarna bijkwam waren er twee ambulance broeders die al een infuus geplaatst hadden en een injectie wilde gaan doen met atropine (of iets dergelijks). Ik had een hartslag van 20!!
BE WARNED! :o

Ja, tis vandaag wel erger moet ik zeggen. Misschien ook de hitte hoor...die meespeelt :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.486
a08b6915b0de24f85c32f374af3b21fd.jpg

• #5.492
Vet cellen zitten in een soort vellen en trellen die uit bindweefsel bestaan, als het vet weg is, moet er zoiets overblijven. Het heeft vroeger toch een band van 20 kg of meer aan vet moeten dragen.
Dat krijg je met eten en trainen niet weg...

Geen AAS. Daar ga ik nooit aan beginnen, veel te bang dat ik niet meer kan stoppen dan als ik zie wat dat brengt.
Ik zit te denken aan cavitatie. Een kennis van mij heeft dat laten doen bij zijn love handles, zag er prima uit.
Cavitatie 200 euro per behandeling en minimaal 12 behandelingen nodig. :haar:
AAS is goedkoper. :roflol: :roflol:

Beter gewoon diep cutten en niet bang zijn voor spierverlies. Daarna clean gainen (reversed dieet) en je resultaat is blijvend.

Beter gewoon diep cutten en niet bang zijn voor spierverlies. Daarna clean gainen (reversed dieet) en je resultaat is blijvend.
Je begrijpt het punt denk ik niet, Rook en Darude hebben zo veel los vel van toen ze tig kilo zwaarder waren, dat daar zelfs na zo diep cutten dat je flauwvalt, geen vet meer uit verdwijnt, mogelijk omdat daar ook geen vet meer inzit. En dat blijft toch erg jammer als de rest van je fysiek zo mooi droog en gespierd is geworden, en het wordt ongezond als je om die reden maar blijft cutten.

• #5.497
Cavitatie 200 euro per behandeling en minimaal 12 behandelingen nodig. :haar:
AAS is goedkoper. :roflol: :roflol:

Nog dieper cutten dan ik heb gedaan en je kunt me in de grond begraven Ron.

Je begrijpt het punt denk ik niet, Rook en Darude hebben zo veel los vel van toen ze tig kilo zwaarder waren, dat daar zelfs na zo diep cutten dat je flauwvalt, geen vet meer uit verdwijnt, mogelijk omdat daar ook geen vet meer inzit. En dat blijft toch erg jammer als de rest van je fysiek zo mooi droog en gespierd is geworden, en het wordt ongezond als je om die reden maar blijft cutten.
Aha dit had ik inderdaad niet begrepen. Dan is operatie het enige wat overblijft lijkt me. Elasticiteit is hier dan het probleem.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven