XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gewichtupdate: 71,9kg
 
OK doel bereikt. Je kan op vakantie (en weer fatsoenlijk eten :P )
 
Je begrijpt het punt denk ik niet, Rook en Darude hebben zo veel los vel van toen ze tig kilo zwaarder waren, dat daar zelfs na zo diep cutten dat je flauwvalt, geen vet meer uit verdwijnt, mogelijk omdat daar ook geen vet meer inzit. En dat blijft toch erg jammer als de rest van je fysiek zo mooi droog en gespierd is geworden, en het wordt ongezond als je om die reden maar blijft cutten.

Dit! Nu zit er bij mij echt nog wel vet onder hoor, maar indd ook veel vel. En dat is gewoon echt kut, als de rest vrij droog staat. Dieper k/cutten dan wat ik nu doe (soms een aantal dagen per week onder de 2.000kcals) ga ik niet meer doen. Voel me er niet goed bij, energielevel daalt soms tot 0 en humeur is helemaal naar de klote. Komt mijn trainen ook niet ten goede.

Gisteren zelfs mijn training afgezegd. Dat is al tijden niet gebeurd, kon het gewoon niet opbrengen. Zat gisteravond op de bank en vond het heerlijk...Vanavond wel weer Crossfitten, heb er ook wel weer zin in. Wat een paar avondjes rust met je kan doen...Vanaf zondag niet getraind, voelt ook weer niet goed :D Lastig om soms de goede balans te vinden.
 
Training 20-07-2018 borst, biceps, triceps, div

BP
10x50kg
10x60kg
5x85kg
6x80kg
7x75kg
dropset 10x50kg

Chin Up Weighted
13xBW+10kg PR! :cool:
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Skull Over
11x40kg
8x40kg
dropset 8x28kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
18xBW+10kg !!
16xBW+10kg
dropset 16xBW

Hamstring Curls
12x60kg !!
11x60kg

Leg Extension
16x75kg
15x75kg

Legraises
15x
15x
15x

Tijd 47 min.

:o

Dit! Nu zit er bij mij echt nog wel vet onder hoor, maar indd ook veel vel. En dat is gewoon echt kut, als de rest vrij droog staat. Dieper k/cutten dan wat ik nu doe (soms een aantal dagen per week onder de 2.000kcals) ga ik niet meer doen. Voel me er niet goed bij, energielevel daalt soms tot 0 en humeur is helemaal naar de klote. Komt mijn trainen ook niet ten goede.

Gisteren zelfs mijn training afgezegd. Dat is al tijden niet gebeurd, kon het gewoon niet opbrengen. Zat gisteravond op de bank en vond het heerlijk...Vanavond wel weer Crossfitten, heb er ook wel weer zin in. Wat een paar avondjes rust met je kan doen...Vanaf zondag niet getraind, voelt ook weer niet goed :D Lastig om soms de goede balans te vinden.
Als het niet meer gaat dan even stoppen. Hetzelfde geldt voor het cutten. Als ik geen energie meer heb of ik word duizelig dan luister ik gewoon naar de signalen en ga lekker wat eten. Even een dag niet cutten is meer dan prima.
 
Training 20-07-2018 borst, biceps, triceps, div

BP
10x50kg
10x60kg
5x85kg
6x80kg
7x75kg
dropset 10x50kg

Chin Up Weighted
13xBW+10kg PR! :cool:
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Skull Over
11x40kg
8x40kg
dropset 8x28kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
18xBW+10kg !!
16xBW+10kg
dropset 16xBW

Hamstring Curls
12x60kg !!
11x60kg

Leg Extension
16x75kg
15x75kg

Legraises
15x
15x
15x

Tijd 47 min.


:o


Als het niet meer gaat dan even stoppen. Hetzelfde geldt voor het cutten. Als ik geen energie meer heb of ik word duizelig dan luister ik gewoon naar de signalen en ga lekker wat eten. Even een dag niet cutten is meer dan prima.

Whoop whoop for PR!! Wat een tijd ook man. Had je haast? :D

Ja, ik heb gisteren met mezelf afgesproken...dat ik die duizeligheid niet meer wil. Ofwel...ik ga meer eten, als mijn lijf daarom vraagt :eating:
 
Whoop whoop for PR!! Wat een tijd ook man. Had je haast? :D

Ja, ik heb gisteren met mezelf afgesproken...dat ik die duizeligheid niet meer wil. Ofwel...ik ga meer eten, als mijn lijf daarom vraagt :eating:
Geen haast maar ik neem nooit heel veel rust tussen de sets en de oefeningen. Als ik met eentje klaar ben dan ga ik direct door naar de volgende. Misschien kan het nog zwaarder met meer rust maar dan is de intensiteit lager.
Good for you! Je moet jezelf niet naar de afgrond cutten en trainen. Vergeet niet dat we naturel (:rolleyes:) zijn. Ons herstel duurt langer en het vetpercentage is lastiger naar beneden te krijgen. Te veel pushen krijg je spijt van (believe me).
 
Oh, you saw that? :D

Nu nog even een 10k wandeling en ik ben klaar voor de vrijdag. Daarna lekker even racen met de Oculus, heb ik wel verdient. :flexing:

Wandel ze...En cool, de Oculus! :thumb:
 
Dit! Nu zit er bij mij echt nog wel vet onder hoor, maar indd ook veel vel. En dat is gewoon echt kut, als de rest vrij droog staat. Dieper k/cutten dan wat ik nu doe (soms een aantal dagen per week onder de 2.000kcals) ga ik niet meer doen. Voel me er niet goed bij, energielevel daalt soms tot 0 en humeur is helemaal naar de klote. Komt mijn trainen ook niet ten goede.

Gisteren zelfs mijn training afgezegd. Dat is al tijden niet gebeurd, kon het gewoon niet opbrengen. Zat gisteravond op de bank en vond het heerlijk...Vanavond wel weer Crossfitten, heb er ook wel weer zin in. Wat een paar avondjes rust met je kan doen...Vanaf zondag niet getraind, voelt ook weer niet goed :D Lastig om soms de goede balans te vinden.

Ja, ik heb gisteren met mezelf afgesproken...dat ik die duizeligheid niet meer wil. Ofwel...ik ga meer eten, als mijn lijf daarom vraagt :eating:
Op een bepaald moment zijn ook al je reserves weggecut, en als het activiteiten nivo hoog blijft kan je niet veel meer hebben (tegenslagen, discussie, pijntje, kouwtje).
 
Op een bepaald moment zijn ook al je reserves weggecut, en als het activiteiten nivo hoog blijft kan je niet veel meer hebben (tegenslagen, discussie, pijntje, kouwtje).

Ja en afgelopen maandag is mijn vader geopereerd, dus veel heen en weer gereden met mijn moeder naar het ziekenhuis, boodschappen doen, koken...etc. Toch wat onbewuste spanning denk ik. Ook omdat hij met 75 jaar nog onder narcose moest. Lampje ging een beetje uit gisteren denk ik. Voel me vandaag aanzienlijk beter ;)
 
Op een bepaald moment zijn ook al je reserves weggecut, en als het activiteiten nivo hoog blijft kan je niet veel meer hebben (tegenslagen, discussie, pijntje, kouwtje).
Dat had ik helemaal niet door totdat ik op de grond lag.
Ja en afgelopen maandag is mijn vader geopereerd, dus veel heen en weer gereden met mijn moeder naar het ziekenhuis, boodschappen doen, koken...etc. Toch wat onbewuste spanning denk ik. Ook omdat hij met 75 jaar nog onder narcose moest. Lampje ging een beetje uit gisteren denk ik. Voel me vandaag aanzienlijk beter ;)
Even een stapje terug is meestal daarna twee stappen vooruit.
Klaar voor vandaag, 10k zit er ook op. Lekker eten nu. :eating:
 
Even een stapje terug is meestal daarna twee stappen vooruit.
Klaar voor vandaag, 10k zit er ook op. Lekker eten nu. :eating:

Hoppa...lekker weer zo'n flinke wandeling. Jij hebt gelukkig ook de perfecte omgeving in de buurt. Heerlijk lijkt me dat! Toch maar eens kijken naar een huisje buiten de randstad ;)

Eet smakelijk...Ik heb ook net m'n prak achter de kiezen! :eatmeat:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven