XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijne vakantie Rook!

Vond het al zo stil hier haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.565
Welkom terug Race! Goede vakantie gehad en goed rust kunnen pakken?

• #5.567
Welkom terug Race! Goede vakantie gehad en goed rust kunnen pakken?
Ja hoor, beetje vakantiestress hier en daar. Mijn vrouw die me op de laatste ochtend in mallorca in paniek wakker maakt dat we het vliegtuig hadden gemist. Foutje, ging pas die avond... :rolleyes: was wel gelijk goed wakker...
Lekker doorgetrained op vakantie en flink gegained qua gewicht door het gevreet. :(

Ja hoor, beetje vakantiestress hier en daar. Mijn vrouw die me op de laatste ochtend in mallorca in paniek wakker maakt dat we het vliegtuig hadden gemist. Foutje, ging pas die avond... :rolleyes: was wel gelijk goed wakker...
Lekker doorgetrained op vakantie en flink gegained qua gewicht door het gevreet. :(
Welkom terug.

De zoon van een vriend van mij heeft het echt gehad, zijn vlucht was 12:30 AM en hij dacht dat dat tussen de middag was :D

• #5.569
Welkom terug.

De zoon van een vriend van mij heeft het echt gehad, zijn vlucht was 12:30 AM en hij dacht dat dat tussen de middag was :D
:D

Ik was vanmorgen om 4:00 uur weer thuis. Kwamen de glazenwassers om 9:00 uur vragen of de zonwering open kon en de poort van het slot. :mad:

en kon het open? :thinking:

vrouwen en hun drama é :D

Waar zat je op Mallorca? Hadden elkaar daar dus zo tegen het lijf kunnen lopen......
Is en blijft een mooi eiland, mits je de uber-toeristische plekjes vol met duitsers en/of engelsen weet te vermijden...

• #5.574
Neeeeeeeeeee! En nou opzouten, koekwauzen :( (of is dat weer niet beleefd?)
Niet beleefd maar wel begrijpelijk. :)
Waar zat je op Mallorca? Hadden elkaar daar dus zo tegen het lijf kunnen lopen......
Is en blijft een mooi eiland, mits je de uber-toeristische plekjes vol met duitsers en/of engelsen weet te vermijden...
Wij zaten in Cala d’or, dicht bij mondrago natural park. Wel redelijk toeristisch maar wel veel mooie plekjes.

F7E717DA-8DE4-4471-AF3E-D54EF23C0D43.jpeg
4EF63E78-D28A-4D6D-B610-0529167C60A1.jpeg
422DC559-419B-4DB0-BA82-EE63D3DF79AD.jpeg

Ja Cala d'Or is inderdaad mooi! Aantal jaren geleden ook eens geweest. Leuke haven met restaurantjes enzo. Leuke foto's ook!

• #5.576
Ja Cala d'Or is inderdaad mooi! Aantal jaren geleden ook eens geweest. Leuke haven met restaurantjes enzo. Leuke foto's ook!
We hebben er wel genoten en lekker gegeten. :D
Volgend jaar een keer ergens anders naar toe. Tot nu toe zijn we in cala mesqiuda, alcudia, can picafort en nu dus in cala d’or geweest. Waar zat jij dan?

Op 2 verschillende plekken gezeten bij de familie (zij zijn Mallorquins) van mijn vriendin. Santa Ponca en San Augusti. Vandaaruit lekker met de auto naar het strand enzo.

• #5.578
Op 2 verschillende plekken gezeten bij de familie (zij zijn Mallorquins) van mijn vriendin. Santa Ponca en San Augusti. Vandaaruit lekker met de auto naar het strand enzo.
Die plaatsen ken ik niet. Wel een voordeel als je daar familie hebt, die kennen alle mooie plekjes.

Ja dat is zeker een voordeel. Mijn vriendin komt er dan ook al vanaf dat ze geboren is en dus die kent zelf ook de plekjes wel. Kan je Soller en Port de Soller ook wel aanraden btw.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven