MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Ongelofelijk, bij mij is het binnen nu 25 graden. In de ochtend alles lekker tegenelkaar open zetten. Overdag geen zon binnen laten en deuren en ramen dicht. In de avond laat alles weer open en lekker laten doorwaaien, zo houd ik het koel in huis.
Al geprobeerd..het goed geisoleerde werkt blijkbaar twee kanten op. Het houdt de warmte ook fantastisch vast:roflol:

• #5.604
Ja man, met de paas en kerstdagen heb ik gelachen om al die fancy yuppen-gyms die dicht waren, maar nu is dat wel luxe met airco en gekoelde energydrinks aan de bar vergeleken met een home-gym oven :(
Tja, dat is de andere keerzijde van een homegym, alhoewel je ook een airco kunt aanschaffen en koele drankjes kunt klaarzetten.
Al geprobeerd..het goed geisoleerde werkt blijkbaar twee kanten op. Het houdt de warmte ook fantastisch vast:roflol:
of je huis is minder goed geisoleerd dan je denkt.

• #5.606
Het is nieuwbouw met zo een A++ label..:roflol:

Maar ja..we moeten eigenlijk niet zo klagen. Is het een keer een goede zomer..is het weer niet goed
Dan moet je beter ventileren misschien. Niet te vroeg alles open zetten en in de ochtend ook even luchten om alle hitte eruit te laten. Als het goed geisoleerd is dan komt de hitte niet binnen als jij zorgt dat er geen zonlicht binnenkomt.

Tja nederlanders hè, altijd klagen... :D

Dan moet je beter ventileren misschien. Niet te vroeg alles open zetten en in de ochtend ook even luchten om alle hitte eruit te laten. Als het goed geisoleerd is dan komt de hitte niet binnen als jij zorgt dat er geen zonlicht binnenkomt.

Tja nederlanders hè, altijd klagen... :D
Ik ben net een mol..bij ons thuis zit altijd alles dicht. Ik haat daglicht en kunstlicht.:o Zelfs op werk laat ik het liefst de TL's uit..

Helaas ben ik s'ochtends vaak te kort aanwezig om echt even te luchten, maar in het weekend doe ik dat wel. Dan zakt de temperatuur een graad of 2a3...eenmaal alles weer dicht is het snel weer 27-29°C

• #5.608
Ik ben net een mol..bij ons thuis zit altijd alles dicht. Ik haat daglicht en kunstlicht.:o Zelfs op werk laat ik het liefst de TL's uit..

Helaas ben ik s'ochtends vaak te kort aanwezig om echt even te luchten, maar in het weekend doe ik dat wel. Dan zakt de temperatuur een graad of 2a3...eenmaal alles weer dicht is het snel weer 27-29°C
Wel vreemd dat de temperatuur zo snel stijgt in een goed geisoleerd huis. Vrijstaand of rijtjes? Bij rijtjeshuizen hebben ook last van het gedrag van de buren qua luchten en verwarmen, de tussenmuren kunnen dan het probleem zijn.

Wel vreemd dat de temperatuur zo snel stijgt in een goed geisoleerd huis. Vrijstaand of rijtjes? Bij rijtjeshuizen hebben ook last van het gedrag van de buren qua luchten en verwarmen, de tussenmuren kunnen dan het probleem zijn.
Rijtjes helaas

• #5.612
:D

• #5.613
Net weer een schouder, rug en beentraining afgerond. Morgen geen tijd voor, we gaan een dagje weg met de kids.

• #5.618
Net een borst, armen en beentraining afgerond op een bloedhete zolder, slechte timing. Zweten als een otter. :zweet:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven