XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.581
  • #5.582
Eerste training thuis is weer een feit. Schouders, rug en benen. Tijdens de vakantie ga ik het even niet loggen maar ik train wel gewoon door. Voeding is weer op cut schema na al dat gevreet.
Eindelijk weer normale gewichten i.p.v. die dumbbeltjes en bagger machines bij het hotel. Stond ook een benchpress machine. 100kg er aan en ik voelde nog niets. Deed er +12 reps mee, toen ook nog maar wat db’s gepakt, maar de zwaarste was 25kg... :o
machine vs freeweights maakt wel veel uit zeg...
Misschien ook gemakkelijker omdat ik met de machine niet zo diep kon, ik heb nl. flink lange armen wat ik normaal bij de benchpress als nogal een handicap ervaar. Hier dus niet.

Eerste training thuis is weer een feit. Schouders, rug en benen. Tijdens de vakantie ga ik het even niet loggen maar ik train wel gewoon door. Voeding is weer op cut schema na al dat gevreet.
Eindelijk weer normale gewichten i.p.v. die dumbbeltjes en bagger machines bij het hotel. Stond ook een benchpress machine. 100kg er aan en ik voelde nog niets. Deed er +12 reps mee, toen ook nog maar wat db’s gepakt, maar de zwaarste was 25kg... :o
machine vs freeweights maakt wel veel uit zeg...
Misschien ook gemakkelijker omdat ik met de machine niet zo diep kon, ik heb nl. flink lange armen wat ik normaal bij de benchpress als nogal een handicap ervaar. Hier dus niet.
Toch leuk dat je nog wat hebt kunnen doen in het hotel.... maar niets boven thuis natuurlijk :)

• #5.585
Net een borst, arm en been training afgerond. Ging redelijk stroef moet ik zeggen. Hopen dat de volgende keer beter gaat. 85kg bench haalde ik op het randje 4x... :(

Welke arm en welk been heb je getraind?

:sd:

Misschien heeft daar tot nu toe niemand aan gedacht en wordt dat wel de trainingsvorm van de toekomst

GA VOOR GOUD :1e::1e:

• #5.596
Vanmorgenvroeg even een rondje hardlopen gedaan voordat het straks weer veel te warm is. Niet gepushed, lekker gelopen want vakantie. :D:cool:

10km ~11km p/uur

Vanmorgenvroeg even een rondje hardlopen gedaan voordat het straks weer veel te warm is. Niet gepushed, lekker gelopen want vakantie. :D:cool:

10km ~11km p/uur
Gaat het weer warm worden dan?
(kijkt op de huidige weerkaart: 26C aan de kust :( )
(kijkt op de thermometer binnen: 28C :( :( )

• #5.598
Gaat het weer warm worden dan?
(kijkt op de huidige weerkaart: 26C aan de kust :( )
(kijkt op de thermometer binnen: 28C :( :( )
Het is nu toch alweer zo’n 29C hier. Net terug van een wandeling samen met de vrouw. Ik heb mijn rust verdient nu, er staat nu alweer 20km op de klok qua rennen en wandelen. 2300kcal al verbrand en het is nog maar 11:55 uur. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven