XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.521
Hoppa...lekker weer zo'n flinke wandeling. Jij hebt gelukkig ook de perfecte omgeving in de buurt. Heerlijk lijkt me dat! Toch maar eens kijken naar een huisje buiten de randstad ;)

Eet smakelijk...Ik heb ook net m'n prak achter de kiezen! :eatmeat:
Heb iets sneller gelopen, werd lastig gevallen door een vervelende steekvlieg dus ff een stukje rennen. :D
Omgeving hier is idd wel lekker, ik woon aan de rand van een natuurreservaat dat tot ver in duitsland strekt.

Thanks, lekker vreten, daar kan ik altijd zo naar uitzien. :o

Heb iets sneller gelopen, werd lastig gevallen door een vervelende steekvlieg dus ff een stukje rennen. :D
Omgeving hier is idd wel lekker, ik woon aan de rand van een natuurreservaat dat tot ver in duitsland strekt.

Thanks, lekker vreten, daar kan ik altijd zo naar uitzien. :o

:woot:

Tis dat mijn werk in Den Haag zit en lastig daarbuiten te vinden is, anders was ik al weg geweest. Begin er wel steeds meer over na te denken, nu mijn dochters ouder worden. Als zij het huis uit zijn/gaan, dan ga ik zeker verhuizen. Even kijken of mijn vrouw ook mee wilt :trollface:

Grapje, die wil maar al te graag ook naar een bosrijkere omgeving!

• #5.523
:woot:

Tis dat mijn werk in Den Haag zit en lastig daarbuiten te vinden is, anders was ik al weg geweest. Begin er wel steeds meer over na te denken, nu mijn dochters ouder worden. Als zij het huis uit zijn/gaan, dan ga ik zeker verhuizen. Even kijken of mijn vrouw ook mee wilt :trollface:

Grapje, die wil maar al te graag ook naar een bosrijkere omgeving!
Beetje buitenaf wonen is wel lekker hoor, vooral om te ontstressen. Aanrader.

• #5.526
Naarmate ik ouder word, begint het wel steeds meer te kriebelen...Maar de vraag is; Welke kant gaan we dan op? Noord, Oost of Zuid...?
Mijn buurman komt uit brabant, hij heeft vroeger veel campings bezocht en aan de hand daarvan zijn conclusies getrokken. Seems solid.

Brabant hier!!! met de G van Gezellig!!! :p

Ik kom ook uit Eindhoven jonguh!

• #5.537
Zo even een stukje hardlopen. Gewicht is nu 71,8kg.

Lekker gebuffeld. Nog wat schaduw meegepikt of al flink in de zon?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven