Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eind van de middag weer een poging doen om door mijn plateau te drukken met de BP. Vorige keer net op de laatste set 1 rep gemist. Tot nu toe 2x in andere repranges getraint en vanmiddag is het uur van de waarheid. :rolleyes:

Eind van de middag weer een poging doen om door mijn plateau te drukken met de BP. Vorige keer net op de laatste set 1 rep gemist. Tot nu toe 2x in andere repranges getraint en vanmiddag is het uur van de waarheid. :rolleyes:
In welke reprange en met welk gewicht?

Succes alvast

repranges 12-15 (65kg) en 8-10 (75kg/72,5kg)

Vanmiddag reprange 5x5x80kg

Heb je geen probleem met je onderrug? Als ik lees dat je moeite hebt met squaten en je Rows ook niet echt hoog liggen? Misschien wat toespitsen op die onderrug? Meer Deadlifts en hyperextensions beginnen doen misschien?

Ik zeg zeker niet dat je zwak bent man want van sommige van je cijfers kan ik maar dromen. Maar ik denk dat je onderrug een beetje achter loopt op de rest.

Heb je geen probleem met je onderrug? Als ik lees dat je moeite hebt met squaten en je Rows ook niet echt hoog liggen? Misschien wat toespitsen op die onderrug? Meer Deadlifts en hyperextensions beginnen doen misschien?

Ik zeg zeker niet dat je zwak bent man want van sommige van je cijfers kan ik maar dromen. Maar ik denk dat je onderrug een beetje achter loopt op de rest.
Dat zou goed kunnen.

wanneer 4x5 naar 5x5 te groot is pak dan eerst 6x4 en dan 5x5
je kan ook langer rusten zo voorkom je een fail maar je hebt hem wel gedrukt

Als ik vanmiddag weer fail dan ga ik het anders aanpakken. triples of anders de 6x4.

Een paar keer 6x4 dan houd je er ook 1 over dat is altijd beter en je heb geen stress...

OK @Bosco55555, ik ga vanmiddag voor de 6x4x80kg, misschien dat ik de laatste set er nog wat extra's uit kan drukken.

of een paused backoff-setje van 8x70...die is wel heftig!!
kijk maar...altijd goed...have fun!!

Dus je hebt er zin in? Dan gaat het je lukken! :thumb:

Laat ik eerst maar eens de 80 halen voor 5x5 reps :rolleyes:
Misschien moet ik mijn biceps laten transplanteren naar mijn benen. ;)

Komt goed! Je hebt toch eindelijk de juiste stance gevonden, dus nu gewoon lekker doorbouwen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven