- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In welke reprange en met welk gewicht?Eind van de middag weer een poging doen om door mijn plateau te drukken met de BP. Vorige keer net op de laatste set 1 rep gemist. Tot nu toe 2x in andere repranges getraint en vanmiddag is het uur van de waarheid.![]()
Als de vijfjes niet lukken gewoon net zolang doubles/triples doen tot je aan de 25 reps bentrepranges 12-15 (65kg) en 8-10 (75kg/72,5kg)
Vanmiddag reprange 5x5x80kg
Als ik merk dat ik weer een fail ga krijgen dan switch ik vanmiddag direct naar triples.Als de vijfjes niet lukken gewoon net zolang doubles/triples doen tot je aan de 25 reps bent![]()
Dat zou goed kunnen.Heb je geen probleem met je onderrug? Als ik lees dat je moeite hebt met squaten en je Rows ook niet echt hoog liggen? Misschien wat toespitsen op die onderrug? Meer Deadlifts en hyperextensions beginnen doen misschien?
Ik zeg zeker niet dat je zwak bent man want van sommige van je cijfers kan ik maar dromen. Maar ik denk dat je onderrug een beetje achter loopt op de rest.
Succes alvast!Eind van de middag weer een poging doen om door mijn plateau te drukken met de BP. Vorige keer net op de laatste set 1 rep gemist. Tot nu toe 2x in andere repranges getraint en vanmiddag is het uur van de waarheid.![]()
Thnx!

Ergens heb ik er vandaag wel zin in. Thnx!

Ik doe mijn best. Soms even een terugslag door omstandigheden.Komt goed! Je hebt toch eindelijk de juiste stance gevonden, dus nu gewoon lekker doorbouwen!