- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
WD-40

ondanks roest, toch een nette bench hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WD-40

Paar trainingen geleden 85kg.
Thanks.Dank je @HillR! Jij ook nog gefeliciteerd met je winst bij de fotowedstrijd. Mooie prestatie neergezet.
Thanks kerel! Op naar de 100!

Ik dacht dat ik al een ouwe lul was. Nu officieel dus...Welkom bij de ouwe lullen Rook
En sterkte op je werk![]()

50 and still going strong!Gisteren mijn laatste dag als veertiger. Ik moest gisterenavond het huis verlaten van de vrouw. Ben maar even naar mijn werk gegaan om nog wat dingetjes te doen. Rond half acht een appje dat ik terug mocht komen.
![]()
Gaat vanzelf, hoef je niets voor te doen behalve gewoon doorademen.

je bent ook zo snel... Thanks Marv!Ben jij serieus 50Gisteren mijn laatste dag als veertiger. Ik moest gisterenavond het huis verlaten van de vrouw. Ben maar even naar mijn werk gegaan om nog wat dingetjes te doen. Rond half acht een appje dat ik terug mocht komen.
![]()

Thanks man!

Tja, het is niet anders, alhoewel ik vorige week nog door iemand achter in de 30 werd geschat. Die herinnering zal me altijd bijblijven...

Tja,, je fysieke vooruitgang in relatief korte periode doet in geen geval ook maar vermoeden dat je al achter in de 40 was..Thanks man!
Tja, het is niet anders, alhoewel ik vorige week nog door iemand achter in de 30 werd geschat. Die herinnering zal me altijd bijblijven...![]()
You can build muscle after 40!Tja,, je fysieke vooruitgang in relatief korte periode doet in geen geval ook maar vermoeden dat je al achter in de 40 was..
Gewoon hard werken en geen excuses maken.Thanks Boss! Dat was ik wel van plan als dat mogelijk blijft.
Thanks Rob!