- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Thanks Boss! Ze moeten er even flink van langs hebben, ik doe na de sets ook nog even een aantal reps met elastic bands. Even nabranden...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Boss! Ze moeten er even flink van langs hebben, ik doe na de sets ook nog even een aantal reps met elastic bands. Even nabranden...

Dank u. Zekers, spanning houden op die schouders en strak naast je lichaam i.p.v. ervoor langs slingeren.Ziet er allemaal weer goed uit hoor! Stevige stricte raises ook IMO
Zo hoor ik het graag!Dank u. Zekers, spanning houden op die schouders en strak naast je lichaam i.p.v. ervoor langs slingeren.
Gewoon doen als je het graag wilt, alleen niet elke dag.No, sirGewoon doen als je het graag wilt, alleen niet elke dag.

Mooi tempo? Heb je wel eens wedstrijdjes mee gedaan?
Thanks. Ja hoor, verschillende 10k’s gedaan en ook halve marathons.Mooi tempo? Heb je wel eens wedstrijdjes mee gedaan?
Chinups voelen ook goed, vooral als ik ze nu doe zonder extra gewicht. Easy!Die chinups blijven erg lekker hoor Rook! Flink wat reps zo.

Thanks Marv!Gewoon weer sterk Rook! Lekker doorgetraind ook in 48 minuutjes!![]()
Het is idd bijna cardio en KT in 1. 
Dat is het ja. Tempo van een jonge god

Een jonge god van 50...

De meeste goden zijn 2000 jaar of ouder