XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.702
Cardio 21-08-2018
Fietsen 37km woon/werk

Nette 48 minuten gedaan over de terugweg. :flex:

Blijft een stevige fietstoch voor woon werk verkeer!:emo:

• #5.704
Blijft een stevige fietstoch voor woon werk verkeer!:emo:
Tja, het is nou eenmaal niet dichterbij... Goede motivatie om toch een stuk effectief te fietsen, ben de reistijd toch kwijt, of ik nu fiets of niet.
Heb het zelfs een keer hardgelopen van het werk naar huis.

Respect hoor, ik zou er geen zin in hebben. Op mijn rustdagen met een beetje goed weer (droog) vind ik het prima, maar trainingsdagen begin ik niet aan

Als je het kan opbrengen zeker positief. Is natuurlijk meer gedoe dan gewoon met de auto te gaan :)

• #5.707
Respect hoor, ik zou er geen zin in hebben. Op mijn rustdagen met een beetje goed weer (droog) vind ik het prima, maar trainingsdagen begin ik niet aan
Op trainingsdagen doe ik het ook niet anders heb ik niet voldoende energie om mijn training goed te doen.
Als je het kan opbrengen zeker positief. Is natuurlijk meer gedoe dan gewoon met de auto te gaan :)
Meer gedoe? Valt wel mee toch, tas achterop en gaan.

Op trainingsdagen doe ik het ook niet anders heb ik niet voldoende energie om mijn training goed te doen.

Meer gedoe? Valt wel mee toch, tas achterop en gaan.
Douchen op je werk waarschijnlijk, soms door regen en wind, fietskleren aan. Valt idd wel mee maar toch anders dan auto instappen en sleutel omdraaien :p

• #5.709
maar toch anders dan auto instappen en sleutel omdraaien :p
Als er geen file is en je alle stoplichten mee hebt (op de fiets geen last van) dan wel. Moet ik naderhand nog wel cardio doen, die tijd ben ik dan ook nog extra kwijt.

50 minuten heen en terug met de auto (dan nog cardio doen, rond de 900 kcal zoals met het fietsen kost me toch bijna anderhalf uur met hardlopen).

100 minuten heen en terug met de fiets (maar dan ook al 100 minuten cardio gedaan en benzinegeld uitgespaard). Doe mij dat laatste maar.

Laatst bewerkt:
Ja je hebt gelijk hoor, dat deel sprak ik niet tegen ofzo ;)

• #5.711
Training zit erop. Belachelijk warm op de zolder, daar had ik me even op verkeken... :zweet:
Log het morgen wel even.

Ja, hier ook, buiten valt het met de temperatuur wel mee, maar op zolder blijft het warm.

• #5.715
Training 22-08-2018 borst, biceps, triceps, div

BP
10x50kg
10x60kg
7x80kg
8x75kg
7x75kg
dropset 12x50kg

Chin Up Weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Skull Over
12x40kg
9x40kg
dropset 10x28kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
16xBW+10kg
14xBW+10kg
dropset 13xBW

Dumbbell Squats s.s. Calve Raises (BW)
10x50kg DB Squats
50xBW Calve Raises
10x50kg DB Squats
50xBW Calve Raises
10x50kg DB Squats
50xBW Calve Raises

Tijd: 47 min. Zweten als een otter! :zweet:

Poe poe....
Is dat een nieuwe trouwens die DB squats? Gaat dat beter?

Goede training hoor Race! Hoe doe je die DB-squats precies? 1 DB voor je borst houden?

• #5.719
Goede training hoor Race! Hoe doe je die DB-squats precies? 1 DB voor je borst houden?
Thanks Koppie. Nee, ik houd aan beide zijden een DB en de stance is dan smal. Rechte rug en zakken totdat de DB's de grond raken en weer omhoog.

Thanks Koppie. Nee, ik houd aan beide zijden een DB en de stance is dan smal. Rechte rug en zakken totdat de DB's de grond raken en weer omhoog.

Ah okay. Gaat dat goed qua houding? Kan me voorstellen dat je vanuit die houding ook een soort deadlift kan doen namelijk, als de DB's meer naar voren draaien...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven