- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dan heb ik nog wel even...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik nog wel even...

Tja, het is nou eenmaal niet dichterbij... Goede motivatie om toch een stuk effectief te fietsen, ben de reistijd toch kwijt, of ik nu fiets of niet.Blijft een stevige fietstoch voor woon werk verkeer!![]()
Op trainingsdagen doe ik het ook niet anders heb ik niet voldoende energie om mijn training goed te doen.Respect hoor, ik zou er geen zin in hebben. Op mijn rustdagen met een beetje goed weer (droog) vind ik het prima, maar trainingsdagen begin ik niet aan
Meer gedoe? Valt wel mee toch, tas achterop en gaan.Als je het kan opbrengen zeker positief. Is natuurlijk meer gedoe dan gewoon met de auto te gaan![]()
Douchen op je werk waarschijnlijk, soms door regen en wind, fietskleren aan. Valt idd wel mee maar toch anders dan auto instappen en sleutel omdraaienOp trainingsdagen doe ik het ook niet anders heb ik niet voldoende energie om mijn training goed te doen.
Meer gedoe? Valt wel mee toch, tas achterop en gaan.

Als er geen file is en je alle stoplichten mee hebt (op de fiets geen last van) dan wel. Moet ik naderhand nog wel cardio doen, die tijd ben ik dan ook nog extra kwijt.maar toch anders dan auto instappen en sleutel omdraaien![]()
Benauwde lucht idd. Kon het merken qua reps en gewicht.Ja, hier ook, buiten valt het met de temperatuur wel mee, maar op zolder blijft het warm.
Ja, ik was gisteren ook geheel en al uitwringbaarTraining zit erop. Belachelijk warm op de zolder, daar had ik me even op verkeken...
Log het morgen wel even.
De lucht is iets vochtiger geworden.
Ja, die gaat wel lekker.Poe poe....
Is dat een nieuwe trouwens die DB squats? Gaat dat beter?
Thanks Koppie. Nee, ik houd aan beide zijden een DB en de stance is dan smal. Rechte rug en zakken totdat de DB's de grond raken en weer omhoog.Goede training hoor Race! Hoe doe je die DB-squats precies? 1 DB voor je borst houden?
Thanks Koppie. Nee, ik houd aan beide zijden een DB en de stance is dan smal. Rechte rug en zakken totdat de DB's de grond raken en weer omhoog.