- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best flink tempo, bij bij wordt het niet meer dan 9.5 km/u met lopen/sprinten/wandelen afgewisseld.
Wandelen eruit gooien en het gemiddelde knalt omhoog.Best flink tempo, bij bij wordt het niet meer dan 9.5 km/u met lopen/sprinten/wandelen afgewisseld.

Dan kan ik na 1 sprintje aan het zuurstofWandelen eruit gooien en het gemiddelde knalt omhoog.![]()

Zuurstoftank meenemen voor onderweg.
Te zwaar
Tempo is hoog genoeg zo. Kom ik tenminste niet bezweet aan op het werk.
Hij is de baas, /careDat is inderdaad wel fijn! Anders ga je zo stinken......![]()
Geen idee of het wat doet. Ik doe ook maar wat Neet...Jouw kuiten moeten als fietser en loper toch al flink zijn? Ik heb hetzelfde hoor, vraag me altijd af of aparte calf raises nog veel toevoegen ....

Dat ook inderdaad!

Jouw kuiten moeten als fietser en loper toch al flink zijn? Ik heb hetzelfde hoor, vraag me altijd af of aparte calf raises nog veel toevoegen ....

Ik doe ze ook wel maar nodig? Kweenie...Als je tot team Nocalves behoort doe je best veel calf raises want nodig![]()