- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik trek tot naast mijn oren net zoals een reguliere face pull.Ik voel dat ook met die reversed bench pull down...
Jij trekt em naar je keel denk ik?
Thanks Koppie, KT en cardio in 1.

Gewoon beginnen, dan komt de attitude vanzelf! Zit redelijk goed in mijn vel de laatste tijd ook al gaat het op mijn bedrijf een stuk minder goed. Gezondheid is belangrijker, daar weet jij ook alles van toch?thnxs..karma errorIk sta er zelf ook van te kijken dat ik nog steeds zoveel drive heb...je zit gewoon lekker in je vel hé..ondanks ons rugzakje
tis-nie-anders of-nie-dan lollekker door buffelen "ouwe"
![]()

Ja! Het had veel meer moeten zijn.

Ja! Het had veel meer moeten zijn.
Een motorpak gekregen van de zoon van een vriend van mij. Een kop groter dan ik maar ik krijg mijn schouders er met geen mogelijkheid in.![]()
![]()

Dit woord negeer ik altijd.

Kom er niet eens in...
Blijf dat echt bewonderingswaardig vinden!
Valt misschien bij mij minder op omdat ik ook lange armen heb.Blijf dat echt bewonderingswaardig vinden!
Daar kom ik nu nog niet eens op na mijn vakantie bulk..
Ik krijg m'n armen er net in maar de rits niet dicht vanwege mijn schouders en borst. Voor de rest zit het lekker...
Het is wel lang genoeg i.i.g. 
Ik vind het ook irritant dat strak in de borst en schouders tegenwoordig zo in de mode is. Vroeger had je meer oversized, dat zat lekkerderIk krijg m'n armen er net in maar de rits niet dicht vanwege mijn schouders en borst. Voor de rest zit het lekker...

Tshirts zitten tegenwoordig beroerd. Als ze bij mijn schouders goed zitten dan heb ik een hele lap textiel om mijn buik wapperen.Ik vind het ook irritant dat strak in de borst en schouders tegenwoordig zo in de mode is. Vroeger had je meer oversized, dat zat lekkerder![]()
Ja precies, of zo'n grote maat nemen dat ze weer veel te lang zijn (en flubberen bij de buik). Ik ben er wel achter gekomen dat 'regular fit' een dikke buik betekent, en wij beter naar slim fit kunnen kijken.shirts zitten tegenwoordig beroerd. Als ze bij mijn schouders goed zitten dan heb ik een hele lap textiel om mijn buik wapperen.
Spannend....Vandaag eerste motorrijles. Ander motorpak geregeld waar ik wel inpas.![]()