- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ik denk dat je gelijk hebt dat mensen er een onrealistische voorstelling op nahouden. Voor sommige is dat voldoende om volledig gedesillusioneerd te raken en te stoppen. Dat is ook wel een beetje de schuld van al die youtube beloftes overal.hele nette shape hoor
en ik ben het gelijk met je eens, spiermassa aanzetten na je 40ste en zelfs na je 50ste is nog best wel mogelijk,
het probleem is vaak dat men geen realistische doelstelling heeft, en dan na een half jaar er niet uitzien als een gast van half 20, (die zijn training en voeding on point heeft) afhaken.
iedere leeftijd heeft zijn eigen uiting in shape, toen ik 25 was zag ik er heel anders uit op 85 kg dan dat ik nu doe op 85 kg.
dit inderdaad,Dat is ook wel een beetje de schuld van al die youtube beloftes overal.
Dit bedoel ik precies met die youtube beloftes. Mensen geloven alles wat ze daar zien en horen maar de bronnen zwijgen in alle talen over de kuren die daar aan vooraf zijn gegaan.dit inderdaad,
en dan vooral die beloftes in combinatie met aas, en dan over het aas gedeelte zwijgen, is heel storend, dat iemand wat gebruikt maakt me geen reet uit ( heb zelf in het verleden ook wel wat kuurtjes gedaan), maar je bek over dat essentieele punt houden en doen alsof het allemaal te danken is aan voeding en training, en natuurlijk aan de aangeprezen subs, is gewoon niet ok.
als je wat ouder bent en wat langer meeloopt in de wereld, prik je daar zo doorheen, maar de jonkies en de starters maken er te vaak een doel van, en dat is heel jammer.
Netjes hoor. Een PR na je 50e is dubbele punten vindt ik

Dat vind ik (natuurlijk) ook. 2x PR voor de prijs van 1.Netjes hoor. Een PR na je 50e is dubbele punten vindt ik![]()

Dit dus! Goede shape hoor..ik teken ervoor op die leeftijd!hele nette shape hoor
en ik ben het gelijk met je eens, spiermassa aanzetten na je 40ste en zelfs na je 50ste is nog best wel mogelijk,
het probleem is vaak dat men geen realistische doelstelling heeft, en dan na een half jaar er niet uitzien als een gast van half 20, (die zijn training en voeding on point heeft) afhaken.
iedere leeftijd heeft zijn eigen uiting in shape, toen ik 25 was zag ik er heel anders uit op 85 kg dan dat ik nu doe op 85 kg.
FixedDit dus! Goede shape hoor..ik teken voor die leeftijd!![]()
Thanks kerel, ik doe mijn best. Straks weer een training...Dit dus! Goede shape hoor..ik teken ervoor op die leeftijd!![]()
De nadruk op intensiteit, dat werkt bij mij beter dan extra veel volume.Dit liegt er ook niet om hoor Rook en vooral dat tempo wow![]()
Is dat hardlopen nog ergens goed voor.

Nou, absoluut!Dit liegt er ook niet om hoor Rook en vooral dat tempo wow![]()
Het zijn soms maar 2 sets, maar dan wel 12-18 reppers en snelDe nadruk op intensiteit, dat werkt bij mij beter dan extra veel volume.

Vooral die 18 reps op de weighted dips hakken er in na de skulls. Voldoende volume voor mij hoor.Nou, absoluut!
Het zijn soms maar 2 sets, maar dan wel 12-18 reppers en snel
Die hamstring curls zijn ook veel gewicht trouwens!