- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Alles droog behalve mijn onderbuik en achter mijn oren...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles droog behalve mijn onderbuik en achter mijn oren...

Herkenbaar..Alles droog behalve mijn onderbuik en achter mijn oren...![]()

Seated OHP is seated...Lekker balanceren met die dumbell pres...zittend of staand?

klopt sorry haha lezen is ook een vak
Gebeurd mij ook vaak genoeg hoor...

Shit... ik duim voor jeHa! Na AVB nu ook theorie binnen van de motor. Probleem is alleen de gezondheidsverklaring van de CBR i.v.m. mijn ogen. De 15e eerst naar het radboud en hopen op o.k. van de arts anders gaat het hele feest niet meer door...
bij geen goedkeuring geen verkeersdeelname en dus geen motorrijbewijs.![]()
Ik denk dat het wel goed komt.
Die staat dan ook ter discussie.
, maar dan in de frisse lucht Das ook mijn ervaring 1 mnd voor het ongeval 1 nieuw rijbewijs met code 95 ik kan nog ff maar als die enkel vastgezet wordt dan ben ik ook bang voor een afwijzing helaasIk denk dat het wel goed komt.
Heel erg mooi weer om te lopen Koppie.Lekker hoor Race! Is volgens mij ook wel mooi weer om te lopen of niet?
Zou je eigenlijk wel doorgaan met dat motorrijbewijs als ook je gewone rijbewijs ter discussie kan komen te staan? Wel balen en ik duim voor je!

Heerlijk gelopen.

Tja, het is afwachten voor ons beiden dan.Das ook mijn ervaring 1 mnd voor het ongeval 1 nieuw rijbewijs met code 95 ik kan nog ff maar als die enkel vastgezet wordt dan ben ik ook bang voor een afwijzing helaas
Verdomme zeg! Dat is mooi klote!Ik denk dat het wel goed komt.