Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Zonder dalen, geen pieken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het leangains programma wordt daar ook genoemd.Mn Engels is niet zo best
[Link niet meer beschikbaar]
Komt dit een beetje in de buurt met jouw Engelstalige versie?
Misschien iets voor @Conwa
Ging nog slechter dan de vorige keer.
Zal het proberen. De vorige keer pakte ik de eerste drie keer de 5x80kg met redelijk gemak, nu voelde ik de eerste keer al dat ik de 5x80kg niet ging halen.ipv 6x4 pak je 8x3...easy!! Hetzelfde volume das belangrijk!!
Daarna weer terug werken
Komt vanzelf verandering in, wacht maar af als je wat verder bent. Ik zit nu tegen mijn plateau aan te werken. Voel me redelijk zwk afgezet tegen de rest hier, dus ik weet hoe je je soms voelt.t*ring jij pakt veel volume, dat ook nog met IF!
Ik ben na 10 reps al moe![]()
Misschien moet ik het van de dag af laten hangen, de ene keer gaat 5x80kg prima en de andere dag totaal niet. Als ik voel dat het niet gaat komen in het begin dan schakel ik naar 6x4 of 8x3.Toch niet slecht gebenched. Misschien idd die 8x3 de volgende keer![]()
Rond een uur.Hoe lang ben je eigenlijk bezig tijdens het trainen? Wel een lekkere training toch, ik kan alleen nog maar dromen van die BP.........
Ik zal verdomme dat plateau breken van de BP en de Squat!! 
Dat heb ik met de rest hier die met gemak over de 100kg drukt.
Ik zal verdomme dat plateau breken van de BP en de Squat!!![]()
Zwaktebod.

Hoezo? Totaal volume is hetzelfde...doe je de week erna 8x4x80kg
Of alternated 4, 3, 4, 3, 4, 3, 4, 3NEE! IK WIL GEWOON 5x80KG KUNNEN DRUKKEN! (spoken like a true @Skatermarvin)Hoezo? Totaal volume is hetzelfde...doe je de week erna 8x4x80kgOf alternated 4, 3, 4, 3, 4, 3, 4, 3

WHATEVER IT TAKES GODDAMMIT!NEE! IK WIL GEWOON 5x80KG KUNNEN DRUKKEN! (spoken like a true @Skatermarvin)![]()
OFNIEDAN! Ik ga over die 80kg heen, even if it kills me!
Je moet het uitdrukken in % van je BW. Dan is het nog niet zo slecht. En de krachtnormen zijn ook sterk afhankelijk van leeftijd, gaat bij ons echt wel meetellenRond een uur.
Dromen? Dat heb ik met de rest hier die met gemak over de 100kg drukt. Toen ik hier lid werd voelde ik me nog wel redelijk sterk (afgezet tegen mijn kennisen en vriendenkring), maar nu niet meer....Ik zal verdomme dat plateau breken van de BP en de Squat!!
![]()
Ik zal even een linkje zoeken....Tijdsdruk met trainen is idd waardeloosDat die BP gisteren zo k*t ging heeft volgens mijn vrouw ook te maken met een afspraak die ik had met een kerel die bij ons de badkamer gaat inbouwen.
We hadden een tijd afgesproken, ik zit te wachten (wilde eigenlijk gaan trainen na de afspraak), belt hij een hele tijd later (al een drie kwartier te laat) op dat het nog wel een uur kan duren omdat een klus uitliep. Dus ik ren daarop naar boven om in dat uur mijn training af te ronden, anders wordt het helemaal laat (ook qua eten en trainen). Riep mijn vrouw al achter mij aan dat dit niet natuurlijk lekker gaat werken onder tijdsdruk. Ze had gelijk denk ik. Was er met mijn hoofd ook niet helemaal bij. Constant op de klok te kijken.

<Skatermarvin modus>IK WIL HET NIET WETEN!</Skatermarvin modus>En de krachtnormen zijn ook sterk afhankelijk van leeftijd, gaat bij ons echt wel meetellen