AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 15-03-2017 borst biceps triceps

BP
warmup 10x30kg 10x30kg
10x50kg
6x4x80kg op het randje. :rolleyes: Ging nog slechter dan de vorige keer.
15x50kg volume pompen.

Barbell Curl
Warmup 10x28kg
5x5x44kg :cool:
15x28kg

Skull Crushers + CGBP
Warmup 10x28kg
5x41kg + 10x41kg
5x41kg + 10x41kg
5x41kg + 10x41kg
5x41kg + 7x41kg
5x41kg + 5x41kg lekker.

Chin Up
12xBW
10xBW
8xBW

Triceps Dips
15xBW
13xBW
12xBW

SQ
10x50kg zou eigenlijk niet gaan squaten, maar ik dacht even de vorm perfectioneren. *kuch*
Opa is er klaar mee. BP begint weer een beetje in te zakken na een goede press 2 weken geleden.

ipv 6x4 pak je 8x3...easy!! Hetzelfde volume das belangrijk!!
Daarna weer terug werken

Laatst bewerkt:
t*ring jij pakt veel volume, dat ook nog met IF!

Ik ben na 10 reps al moe :p

Toch niet slecht gebenched. Misschien idd die 8x3 de volgende keer :)

ipv 6x4 pak je 8x3...easy!! Hetzelfde volume das belangrijk!!
Daarna weer terug werken
Zal het proberen. De vorige keer pakte ik de eerste drie keer de 5x80kg met redelijk gemak, nu voelde ik de eerste keer al dat ik de 5x80kg niet ging halen.
Zelfde volume is belangrijk (genoteerd), ik heb erna nog extra 15x50kg gepakt. Werkt zoiets ook goed om het volume op te schroeven?
t*ring jij pakt veel volume, dat ook nog met IF!

Ik ben na 10 reps al moe :p
Komt vanzelf verandering in, wacht maar af als je wat verder bent. Ik zit nu tegen mijn plateau aan te werken. Voel me redelijk zwk afgezet tegen de rest hier, dus ik weet hoe je je soms voelt.
Toch niet slecht gebenched. Misschien idd die 8x3 de volgende keer :)
Misschien moet ik het van de dag af laten hangen, de ene keer gaat 5x80kg prima en de andere dag totaal niet. Als ik voel dat het niet gaat komen in het begin dan schakel ik naar 6x4 of 8x3.

Hoe lang ben je eigenlijk bezig tijdens het trainen? Wel een lekkere training toch, ik kan alleen nog maar dromen van die BP.........

Hoe lang ben je eigenlijk bezig tijdens het trainen? Wel een lekkere training toch, ik kan alleen nog maar dromen van die BP.........
Rond een uur.
Dromen? Dat heb ik met de rest hier die met gemak over de 100kg drukt. Toen ik hier lid werd voelde ik me nog wel redelijk sterk (afgezet tegen mijn kennisen en vriendenkring), maar nu niet meer.... :rolleyes: Ik zal verdomme dat plateau breken van de BP en de Squat!! :fire:

Niks mis met die bench hoor! Maar met 8x3 was het zeker makkelijker geweest!:thumbs: Lekker triceps volgepompt daarna ook:fire:

16-03-2017
36km fietsen (woon/werk) waarvan 18km fasted en 5km fasted wandelen.

Dat die BP gisteren zo k*t ging heeft volgens mijn vrouw ook te maken met een afspraak die ik had met een kerel die bij ons de badkamer gaat inbouwen.
We hadden een tijd afgesproken, ik zit te wachten (wilde eigenlijk gaan trainen na de afspraak), belt hij een hele tijd later (al een drie kwartier te laat) op dat het nog wel een uur kan duren omdat een klus uitliep. Dus ik ren daarop naar boven om in dat uur mijn training af te ronden, anders wordt het helemaal laat (ook qua eten en trainen). Riep mijn vrouw al achter mij aan dat dit niet natuurlijk lekker gaat werken onder tijdsdruk. Ze had gelijk denk ik. Was er met mijn hoofd ook niet helemaal bij. Constant op de klok te kijken.

Rond een uur.
Dromen? Dat heb ik met de rest hier die met gemak over de 100kg drukt. Toen ik hier lid werd voelde ik me nog wel redelijk sterk (afgezet tegen mijn kennisen en vriendenkring), maar nu niet meer.... :rolleyes: Ik zal verdomme dat plateau breken van de BP en de Squat!! :fire:
Je moet het uitdrukken in % van je BW. Dan is het nog niet zo slecht. En de krachtnormen zijn ook sterk afhankelijk van leeftijd, gaat bij ons echt wel meetellen :) Ik zal even een linkje zoeken....
Dat die BP gisteren zo k*t ging heeft volgens mijn vrouw ook te maken met een afspraak die ik had met een kerel die bij ons de badkamer gaat inbouwen.
We hadden een tijd afgesproken, ik zit te wachten (wilde eigenlijk gaan trainen na de afspraak), belt hij een hele tijd later (al een drie kwartier te laat) op dat het nog wel een uur kan duren omdat een klus uitliep. Dus ik ren daarop naar boven om in dat uur mijn training af te ronden, anders wordt het helemaal laat (ook qua eten en trainen). Riep mijn vrouw al achter mij aan dat dit niet natuurlijk lekker gaat werken onder tijdsdruk. Ze had gelijk denk ik. Was er met mijn hoofd ook niet helemaal bij. Constant op de klok te kijken.
Tijdsdruk met trainen is idd waardeloos :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven