Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je al boven de 'elite' categorie van 50-plussers dan?Thanks. Het valt wel mee lees ik, MAAR IK WIL STERKER ZIJN!!!!![]()
Dan moet je maar even een mailtje naar Lon Kilgore sturen 
Ziet er prima uit man. Ik vind zo'n vet% er het meest gezond uit zien, niet van die vezels en aderen overal

Heerlijk altijd, het wandelen en het eten bedoel ik dan.Ik moet nog een half uurtje, maar heb zin om te gaan lopen!! Lekker weer en inderdaad daarna lekker eten..........

Kopje koffie altijd lekker. Thanks man!

No way near.Zit je al boven de 'elite' categorie van 50-plussers dan?Dan moet je maar even een mailtje naar Lon Kilgore sturen
![]()

Dank je!Ziet er prima uit man. Ik vind zo'n vet% er het meest gezond uit zien, niet van die vezels en aderen overal![]()

De strijkplank (valt me nu pas op) achter mijn dip stangen zegt genoeg. Eerst was opvouwen dan pas trainen.

Het zou je in die zin moeten interesseren, dat als je onder een grens komt (7-8% gok ik) dan zal je niet meer gainen en alleen interen op je reserves. Daar helpen zelfs pillen en spuiten maar beperkt tegen.Dank je!
Zitten wel flink wat strepen en aders maar die foto is gewoon bagger. Vetpercentage geen idee, interesseert me ook niet echt.![]()
Ha, daar ben ik nog lang niet (denk ik). Gok nu op rond de 12% ofzo, tenminste, ik dacht eerst 14% totdat iedereen hier me vertelde dat het hooguit 10%-12% was.Het zou je in die zin moeten interesseren, dat als je onder een grens komt (7-8% gok ik) dan zal je niet meer gainen en alleen interen op je reserves. Daar helpen zelfs pillen en spuiten maar beperkt tegen.
Thanks man! Er waren momenten tijdens die reis dat ik zin had om die gewichten en mijn voedings gedoe aan de kant te gooien, vooral door het commentaar van andere mensen. Luister nooit naar de negatieve reacties van de anderen als het voor jou goed werkt! Blijf doordrukken!Super om alles terug te lezen en diep respect voor wat je heb bereikt!
Ik blijf volgen![]()

Superbedankt!

Nu ben je toch wel in een warm bad terecht gekomen van mensen die snappen wat je doet, en waarom je het doet?Thanks man! Er waren momenten tijdens die reis dat ik zin had om die gewichten en mijn voedings gedoe aan de kant te gooien, vooral door het commentaar van andere mensen. Luister nooit naar de negatieve reacties van de anderen als het voor jou goed werkt! Blijf doordrukken!
Jij ook veel succes gewenst en ik hoop dat je je doelen haalt.![]()

Still soaking...Nu ben je toch wel in een warm bad terecht gekomen van mensen die snappen wat je doet, en waarom je het doet?![]()

Dan was het preventieve strafcardio... trek die zak chips maar open of zet de frituur maar aan!Andere terugweg genomen met de fiets omdat ze met de weg aan het werk zijn, compleet verdwaalt. Extra strafcardio dus zonder dat ik wat verkeerds heb gedaan.![]()

Dan was het preventieve strafcardio... trek die zak chips maar open of zet de frituur maar aan!![]()

Don't forget de polyfenolen.pure chocolade voor de transvetten
en de beste endorfinen....feels good!!![]()