MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik moet nog een half uurtje, maar heb zin om te gaan lopen!! Lekker weer en inderdaad daarna lekker eten..........

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet nog een half uurtje, maar heb zin om te gaan lopen!! Lekker weer en inderdaad daarna lekker eten..........
Heerlijk altijd, het wandelen en het eten bedoel ik dan. ;)

Ik moet nog 2 uurtjes wachten. Ik neem nog een bakkie pleur! :D
Je staat er goed bij @RaceRookie
Kopje koffie altijd lekker. Thanks man! :)

Zit je al boven de 'elite' categorie van 50-plussers dan? :D Dan moet je maar even een mailtje naar Lon Kilgore sturen :)
No way near. :sad:

Ziet er prima uit man. Ik vind zo'n vet% er het meest gezond uit zien, niet van die vezels en aderen overal :)
Dank je! :)
Zitten wel flink wat strepen en aders maar die foto is gewoon bagger. Vetpercentage geen idee, interesseert me ook niet echt. :)

Status afgelopen weekend: 72,6kg

20170224_155201.jpg
De strijkplank (valt me nu pas op) achter mijn dip stangen zegt genoeg. Eerst was opvouwen dan pas trainen. :) :roflol:

Dank je! :)
Zitten wel flink wat strepen en aders maar die foto is gewoon bagger. Vetpercentage geen idee, interesseert me ook niet echt. :)
Het zou je in die zin moeten interesseren, dat als je onder een grens komt (7-8% gok ik) dan zal je niet meer gainen en alleen interen op je reserves. Daar helpen zelfs pillen en spuiten maar beperkt tegen.

Het zou je in die zin moeten interesseren, dat als je onder een grens komt (7-8% gok ik) dan zal je niet meer gainen en alleen interen op je reserves. Daar helpen zelfs pillen en spuiten maar beperkt tegen.
Ha, daar ben ik nog lang niet (denk ik). Gok nu op rond de 12% ofzo, tenminste, ik dacht eerst 14% totdat iedereen hier me vertelde dat het hooguit 10%-12% was.

Super om alles terug te lezen en diep respect voor wat je heb bereikt!

Ik blijf volgen ;).

Super om alles terug te lezen en diep respect voor wat je heb bereikt!

Ik blijf volgen ;)
Thanks man! Er waren momenten tijdens die reis dat ik zin had om die gewichten en mijn voedings gedoe aan de kant te gooien, vooral door het commentaar van andere mensen. Luister nooit naar de negatieve reacties van de anderen als het voor jou goed werkt! Blijf doordrukken!
Jij ook veel succes gewenst en ik hoop dat je je doelen haalt. :)

Goed fysiek, mag je trots op zijn!

Thanks man! Er waren momenten tijdens die reis dat ik zin had om die gewichten en mijn voedings gedoe aan de kant te gooien, vooral door het commentaar van andere mensen. Luister nooit naar de negatieve reacties van de anderen als het voor jou goed werkt! Blijf doordrukken!
Jij ook veel succes gewenst en ik hoop dat je je doelen haalt. :)
Nu ben je toch wel in een warm bad terecht gekomen van mensen die snappen wat je doet, en waarom je het doet? :D

Andere terugweg genomen met de fiets omdat ze met de weg aan het werk zijn, compleet verdwaalt. Extra strafcardio dus zonder dat ik wat verkeerds heb gedaan. :D

Andere terugweg genomen met de fiets omdat ze met de weg aan het werk zijn, compleet verdwaalt. Extra strafcardio dus zonder dat ik wat verkeerds heb gedaan. :D
Dan was het preventieve strafcardio... trek die zak chips maar open of zet de frituur maar aan!:meal:

pure chocolade voor de transvetten :p
en de beste endorfinen....feels good!! :D

Vandaag vrij dus staat er rond een uurtje of 10:00 een fasted training op het programma. Deze vrijdag schouders en rug. Ik heb alle tijd vandaag dus het zal een wat langere training worden met aansluitend een stukje wandelen. Kan ik gelijk die gehaaste training van afgelopen woensdag een beetje goedmaken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven