- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustig aan.... maar is wel mooi.Ok dan, dat wordt hossen door de sneeuw...ga proberen hard te lopen.
O, je bent al weer terug. En niks rustig aanViel nog wel mee, de meeste fietspaden waren sneeuwvrij.
Cardio 16-12-2018
8km hardlopen ~12km p/uur
Tijd: 0:40:26

Redelijk rustig gedaan op de plekken waar sneeuw lag.
Ja, alweer terug.

Ik heb het niet koud gehad hoor. Alleen in het begin.Beetje doorlopen anders krijg je het koud.....verschrikkelijke sneeuwman!!![]()
nee klopt ...begrijp ik...je zou maar een smakker maken...lig je met Kerst in dat Z-huis....pffffIk heb het niet koud gehad hoor. Alleen in het begin.
Beetje rustig aanvoelen hoe glad het is en hoe je je voeten moet neerzetten bij het landen. Gaat prima hoor, gewoon niet teveel willen als het niet kan.nee klopt ...begrijp ik...je zou maar een smakker maken...lig je met Kerst in dat Z-huis....pffff
Tussen diehard en knettergek zit maar een dunne lijn. Dat is de lijn waarop ik dans.

die kan zo op een tegeltjeTussen diehard en knettergek zit maar een dunne lijn. Dat is de lijn waarop ik dans.![]()

Tuurlijk, toch stopt het een keertje ben ik bang...

Ik pas niet meer in m'n pak.

Nee, maar ik heb wel m'n zak op de rug. Dat kan ook niet echt goed zijn.

Tuurlijk, toch stopt het een keertje ben ik bang...
Ik pas niet meer in m'n pak.
Nee, maar ik heb wel m'n zak op de rug. Dat kan ook niet echt goed zijn.![]()