XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Was je die hoerenlampjeskleur zat? :P
 
oefff, de vorige pagina gaat bijna helemaal over afvallen :o
niet teveel afvallen hoor mannen, daar krijg je rimpels van
 
Training 04-01-2019 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x60kg
10x80kg +1rep PR :cool:
10x75kg +1rep
10x70kg

Chin Up Weighted (stop and go)
10xBW+10kg
10xBW+10kg
dropset 10xBW

Skull Over staggered set Barbell Curl
12x40kg skull over - 10x40kg barbell curl
12x40kg skull over - 10x40kg barbell curl
10x40kg skull over - 10x40kg barbell curl

Triceps Dips Weighted
15xBW+10kg
15xBW+10kg
dropset 15xBW

Hamstring Curl
15x60kg PR! :cool::)
12x60kg

Leg Extension
20x75kg PR! :cool::eek:
16x75kg

Tijd: 36 min. Niet slecht door al dat gevreet van de afgelopen twee weken.
 
Het regent hier PR's haha wat zat er in de soep haha :D Altijd weer fijn man...congratz
 
Netjes hoor. Ik kijik met bewondering naar je chin ups, bij mij lukt dat van geen kanten meer, lijkt wel of ik de focus op lats helemaal kwijt ben :(
 
Ik heb hier een tijdje niet gevolgd en zie ineens dikke gewichten voorbij komen man. Wat een progressie. :thumbs:
 
Netjes hoor. Ik kijik met bewondering naar je chin ups, bij mij lukt dat van geen kanten meer, lijkt wel of ik de focus op lats helemaal kwijt ben :(
Ik heb de vorm wat strakker gemaakt. Eerder kwam ik op 12, nu wat langzamer en een stop onderin de rep kom ik op 10.
Ik heb hier een tijdje niet gevolgd en zie ineens dikke gewichten voorbij komen man. Wat een progressie. :thumbs:
Bedankt! Dikke gewichten? Valt nog wel mee toch vergeleken met de meesten hier op het forum... :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bedankt! Dikke gewichten? Valt nog wel mee toch vergeleken met de meesten hier op het forum... :o
er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.
10x80 op de bench met jou bw, is gewoon heel sterk.

ik geloof dat het niet helemaal je ding is, maar als je je trainingen wat zou aanpassen en er een beetje naar toe werkt, denk ik dat je op je bench makkelijk 100kg wegdrukt, en die zullen er dan ook wel weer meer zijn die dat kunnen op dit bw en leeftijd, maar dan noemen we dat wel zeer sterk :)
 
er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.
10x80 op de bench met jou bw, is gewoon heel sterk.

ik geloof dat het niet helemaal je ding is, maar als je je trainingen wat zou aanpassen en er een beetje naar toe werkt, denk ik dat je op je bench makkelijk 100kg wegdrukt, en die zullen er dan ook wel weer meer zijn die dat kunnen op dit bw en leeftijd, maar dan noemen we dat wel zeer sterk :)
Ik zie zoveel kerels hier zulke enorme gewichten wegdrukken dat ik geen duidelijk beeld meer heb van wat sterk is of niet sterk is denk ik. Ik heb ook lange tijd in een defecit gezeten en geen echte progressie gemaakt, op dit moment zit mijn kracht en gewicht een beetje in de lift maar als ik te zwaar word duik ik weer een defecit in.
Nog steeds bang om te zwaar te worden, dat was nl. zo’n enorme strijd. Daar heb ik niet nog een keer zin in dus mijn gewicht onder controle houden heeft voorrang op krachtopbouw.
 
angst is een slechte raadgever, maar ik snap natuurlijk je overwegingen en dat je je gewicht onder controle wilt houden.
en dat doe je prima toch, je hebt voor jezelf een mooie balans gevonden.
 
Dat denk ik ook. Zodra ik de 76kg aantik ga ik cutten.
 
Hier kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen ligt de lat bij mij iets lager.... :o (1.73 en 77)
Ook maar ietsje lager Neet. Ik ga niet meer richting de 67kg hoor. Minimum is voor mij nu rond de 71kg.
 
er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.
10x80 op de bench met jou bw, is gewoon heel sterk.

ik geloof dat het niet helemaal je ding is, maar als je je trainingen wat zou aanpassen en er een beetje naar toe werkt, denk ik dat je op je bench makkelijk 100kg wegdrukt, en die zullen er dan ook wel weer meer zijn die dat kunnen op dit bw en leeftijd, maar dan noemen we dat wel zeer sterk :)
Agree!:thumbs:

Hier kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen ligt de lat bij mij iets lager.... :o (1.73 en 77)

Ook maar ietsje lager Neet. Ik ga niet meer richting de 67kg hoor. Minimum is voor mij nu rond de 71kg.
Beide nette vehouding van lengte/gewicht/vetpercentage!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven