- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Jawel hoor, maar de nieuwe bevalt beter...

Precies!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel hoor, maar de nieuwe bevalt beter...

Precies!

Ben nog geen gram afgevallen de laatste pagina’s. Zit strak in m’n vel...oefff, de vorige pagina gaat bijna helemaal over afvallen
niet teveel afvallen hoor mannen, daar krijg je rimpels van

In ieder geval flink meer kcal dan normaal.
Thanks!Ik heb de vorm wat strakker gemaakt. Eerder kwam ik op 12, nu wat langzamer en een stop onderin de rep kom ik op 10.Netjes hoor. Ik kijik met bewondering naar je chin ups, bij mij lukt dat van geen kanten meer, lijkt wel of ik de focus op lats helemaal kwijt ben![]()
Bedankt! Dikke gewichten? Valt nog wel mee toch vergeleken met de meesten hier op het forum...Ik heb hier een tijdje niet gevolgd en zie ineens dikke gewichten voorbij komen man. Wat een progressie.![]()

Thanks man!
er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.Bedankt! Dikke gewichten? Valt nog wel mee toch vergeleken met de meesten hier op het forum...![]()

Ik zie zoveel kerels hier zulke enorme gewichten wegdrukken dat ik geen duidelijk beeld meer heb van wat sterk is of niet sterk is denk ik. Ik heb ook lange tijd in een defecit gezeten en geen echte progressie gemaakt, op dit moment zit mijn kracht en gewicht een beetje in de lift maar als ik te zwaar word duik ik weer een defecit in.er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.
10x80 op de bench met jou bw, is gewoon heel sterk.
ik geloof dat het niet helemaal je ding is, maar als je je trainingen wat zou aanpassen en er een beetje naar toe werkt, denk ik dat je op je bench makkelijk 100kg wegdrukt, en die zullen er dan ook wel weer meer zijn die dat kunnen op dit bw en leeftijd, maar dan noemen we dat wel zeer sterk![]()
Hier kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen ligt de lat bij mij iets lager....Dat denk ik ook. Zodra ik de 76kg aantik ga ik cutten.
(1.73 en 77)Ook maar ietsje lager Neet. Ik ga niet meer richting de 67kg hoor. Minimum is voor mij nu rond de 71kg.Hier kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen ligt de lat bij mij iets lager....(1.73 en 77)
Agree!er zijn er natuurlijk zat die in absolute zin sterker zijn op het forum, maar als je het even wat beter bekijkt en je leeftijd en lichaamsgewicht meerekent, dan doe je gewoon heel netjes mee hoor.
10x80 op de bench met jou bw, is gewoon heel sterk.
ik geloof dat het niet helemaal je ding is, maar als je je trainingen wat zou aanpassen en er een beetje naar toe werkt, denk ik dat je op je bench makkelijk 100kg wegdrukt, en die zullen er dan ook wel weer meer zijn die dat kunnen op dit bw en leeftijd, maar dan noemen we dat wel zeer sterk![]()
Hier kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen ligt de lat bij mij iets lager....(1.73 en 77)
Beide nette vehouding van lengte/gewicht/vetpercentage!Ook maar ietsje lager Neet. Ik ga niet meer richting de 67kg hoor. Minimum is voor mij nu rond de 71kg.