MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.301
Stelletje vreetzakkennnnn!!! :windup:

Zegt de man die inmiddels weer 95kg weegt... :angstig:
Lekker vreten! En liften!
Haagse deurbel incoming: TERRRINGGGGG da's heavy voor seated zeg!! :thumb:
knalde omhoog alsof het niets was! Nu moet ik weer cutten en zakt het weer in.
hahaha je hebt em ...congratz...Feeeeeels Gooooood!!!.:D :cool:
inderdaad. Ging met gemak.

• #6.307
Ik lijk ook dikker (van 72kg naar 75,5kg) maar in de spiegel valt dat allerzins mee.

Ik ben van 88kg naar 95kg 'gegroeid', dus dat zie je denk ik veel erger, ondanks mijn lengte. Mijn vrouw is overigens blij, want kan wat meer van me beetpakken zegt ze...en ik heb niet meer een 'ingevallen bekkie'. Ik vind hoger gewicht niet erg, als het maar geen hoger vet% oplevert.

• #6.309
Ik ben van 88kg naar 95kg 'gegroeid', dus dat zie je denk ik veel erger, ondanks mijn lengte. Mijn vrouw is overigens blij, want kan wat meer van me beetpakken zegt ze...en ik heb niet meer een 'ingevallen bekkie'. Ik vind hoger gewicht niet erg, als het maar geen hoger vet% oplevert.
Da’s wel redelijk wat. Misschien ietsje lager in gewicht gaan? Rond de 90kg of zo.

Ja, daar wil ik wel weer naartoe gaan werken! Dat moet niet te lang duren...Maar dan ga ik wel weer op kracht inleveren :o
met -1kg/mnd heb je geen krachtsverlies...das mijn ervaring....als je te snel gaat wel
een kleine verandering in je eetpatroon doet wonderen..of wat cardio rustig opbouwen

met -1kg/mnd heb je geen krachtsverlies...das mijn ervaring....als je te snel gaat wel
een kleine verandering in je eetpatroon doet wonderen..of wat cardio rustig opbouwen

Ik ga indd mijn cardio de komende periode weer een beetje opbouwen Bos. Heb de afgelopen weken puur kracht getraind (de laatste 16 dagen vh jaar, 14x getraind), dus misschien is het een positieve gewichtstoename ;)

Ik ga indd mijn cardio de komende periode weer een beetje opbouwen Bos. Heb de afgelopen weken puur kracht getraind (de laatste 16 dagen vh jaar, 14x getraind), dus misschien is het een positieve gewichtstoename ;)

Das idd altijd beter dan minder eten..je zal merken met een betere conditie ...door een lagere hartslag.....dat je ook meer gaat drukken

thnxs ;)

• #6.317
Ja, daar wil ik wel weer naartoe gaan werken! Dat moet niet te lang duren...Maar dan ga ik wel weer op kracht inleveren :o
Gewoon langzaam gaan. Het is maar een paar kilo.
idd, niet te snel. Ik ga dat nu ook doen. Klein tekort.
Je max zit al dicht bij BW OHP .....das echt wel knap voor je BW Rook ...mooi man!!
Ja, dat besef ik me ook. Ben er wel blij mee, nu langzaam cutten en proberen de kracht vast te houden.

• #6.318
Andere motor gekocht! Krijg'm volgende week... :cool:

Why?
Beviel ie niet?

Beter en (nog) sneller..:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven