- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Heeeerlijk die repen. Zal alleen wel wat minder eiwit inzitten dan ze aangeven op de verpakking.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeeerlijk die repen. Zal alleen wel wat minder eiwit inzitten dan ze aangeven op de verpakking.

Heeeerlijk die repen. Zal alleen wel wat minder eiwit inzitten dan ze aangeven op de verpakking.![]()

Skatermarvin reepjes.

Niet nieuw, maar ik hoor het voor het eerst. Niet dat ik er mee kan zitten....
Heb ik het filmpje al weer gemist?Lekker getraind joh, goed dat je die squat ook gefilmd hebt en dat je zelf al conclusies kan trekken.
Die heb ik nog nooit geprobeerd.
Asociaal lekker! Doe kokos is net rafaello en die ander een soort lion

Ga ze een keer proberen. Thnx!Asociaal lekker! Doe kokos is net rafaello en die ander een soort lion![]()
IK doe ook IF, maar als ik niet aan het cutten ben..dan stap ik daar in het weekend vaak vanaf. Ga straks trainen en vind het toch fijner wel een kleine meal achter de kiezen te hebben.Tuurlijk.......net wakker door een zeer actieve kleine meid. Ff dbb checken en jawel.....het gaat weer over eten. Lang leve IF![]()

maar als ik niet aan het cutten ben..dan stap ik daar in het weekend vaak vanaf
Believe me...dat went wel hoor. Hoewel..ik pak fasted meestal wel pre-workoutTja ik zit nog in mijn cut.......en helaas geen tijd om te trainen vandaag........zou zelf ook niet fasted kunnen trainen trouwens.
telt dat ook als fasted..? 
NEE!Believe me...dat went wel hoor. Hoewel..ik pak fasted meestal wel pre-workouttelt dat ook als fasted..?
![]()

Gewoon een keer proberen. Ik was er ook bang voor maar het gaat prima.
Tja ik ga nooit in de ochtend sporten dus om nou te wachten met eten tot ver in de middag of doordeweeks zelfs 's avonds is ook geen goed idee......
Dat lijkt me idd niet de bedoeling.Werkt dit ook goed bij de dumbbell shoulder press?Ga met zo klein mogelijke stapjes omhoog bouwen
Als je 5x5x80kg niet red dan gewoon 5x5x75 en dan pas 2-2,5kg verhogen met 3x3x bv 77,5
Dan ga je steeds meer volume bouwen met hetzelfde gewicht zodat je lichaam went aan die intensiteit, steeds wat meer totaalsets
3x3 is dan een deload en kun je je volume compenseren met een backoff set van bv 8x67,5 paused
Die backoff moet wel dicht bij je werkset blijven dus geen 15x50 dat is een cooling down gaat veel te gemakkelijk
van 3x3 naar 5x3, 5x3 naar 4x4, 4x4 naar 5x4, dan wordt het zwaarder die 5jes, 5x4 naar 4x5 en 4x5 naar 6x4 of 5x5
En dan natuurlijk minstens 2x/wk benchen
Ga de volumes maar eens uitrekenen op deze manier kleine stapjes
kijk maar in mijn log ik probeer om dit jaar op deze manier naar de 100 te kruipen
Hardlopen is best een zware aerobe activiteit om zonder suikers te doen he? Nou zal er best nog wel glycogeen in je loopspieren aanwezig zijn, maar het gevaar is dat je ook eiwitten gaat opbranden. Zelf zou ik het bij een heel rustig loopje houdenDat lijkt me idd niet de bedoeling.
Zometeen een fasted training schouders en abs (kort), daarna direct een paar kilometertjes hardlopen.