MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
al met al toch goed nieuws.
in ieder geval een stuk duidelijkheid gekregen,
dat had je wel even nodig om weer een beetje positief verder te kunnen denk ik
succes de komende tijd :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.802
He man, goed om weer wat te horen. Ik zie mixed emoties, je bent een oog zo goed als kwijt, maar bij die ander gaat dat niet gebeuren.
Sterkte om dit nieuws allemaal in te nemen en ik hoop dat je toch weer bij deze omstandigheden kan doen wat je wilt en kan oppakken! :thumbs:

• #6.804
He man, goed om weer wat te horen.
Thanks! :)
Ik zie mixed emoties, je bent een oog zo goed als kwijt
Dat ging toch gebeuren en dat wist ik al langer.
maar bij die ander gaat dat niet gebeuren.
Dat is nieuw en heel goed nieuws! :)
Sterkte om dit nieuws allemaal in te nemen en ik hoop dat je toch weer bij deze omstandigheden kan doen wat je wilt en kan oppakken! :thumbs:
Zeker weten. Voel me als herboren. :)

Ik zie onder streep dus vooral positief nieuws :cheer:

Goed nieuws! Welkom terug Rook!

Je hebt nu slecht zicht qua diepte of zie ik dat verkeerd? Hoe zit het inmiddels met de duizeligheid?

Respect trouwens voor de algehele openheid! Take care Rook!:thumbs:

• #6.811
Goed nieuws! Welkom terug Rook!
Thanks Marvin. :)
Je hebt nu slecht zicht qua diepte of zie ik dat verkeerd? Hoe zit het inmiddels met de duizeligheid?
Dieptezicht is inderdaad wat minder maar tot nu toe handelbaar. Duizeligheid is weg.
Respect trouwens voor de algehele openheid! Take care Rook!:thumbs:
I will.
één is niet genoeg :D

het liefst heb ik allemaal verschillende motorfietsen staan, voor elke gelegenheid één.
Goh wat vreemd, ik herken dat helemaal niet. :rolleyes: :D

Ik ben echt zo enorm blij voor je! :)
Eindelijk duidelijkheid en ook naar de toekomst toe. Het is gewoonweg ruk dat je zicht aan 1 kant verliest mar het positieve van dat je andere oog gezond is wint het toch!
Je bent echt letterlijk en figuurlijk ijzersterk! Helemaal mentaal want je bent en blijft een doorzetter!

Echt top!! Ga je nu ook weer wat loggen? Of gewoon zo nu en dan een update?

You Go!! :lifter:

• #6.813
Ik ben echt zo enorm blij voor je! :)
Eindelijk duidelijkheid en ook naar de toekomst toe. Het is gewoonweg ruk dat je zicht aan 1 kant verliest mar het positieve van dat je andere oog gezond is wint het toch!
Je bent echt letterlijk en figuurlijk ijzersterk! Helemaal mentaal want je bent en blijft een doorzetter!

Echt top!! Ga je nu ook weer wat loggen? Of gewoon zo nu en dan een update?

You Go!! :lifter:
Dank je Marina. :)
Jammer inderdaad van het rechteroog, dat zal ook nog wel een ding worden met de ziekte van Coats. Eerst nog meer vochtophoping, oogbol druk zal oplopen en daarna netvlies loslating en dan einde verhaal. Zien we dan wel weer... ik blijf in ieder geval gewoon zien. :)
Ik ben wel van plan weer wat te gaan loggen en wat progress pics te gaan plaatsen.

Bijlagen

• ABFD7741-66DA-4DE8-9864-BE8826399192.jpeg
    ABFD7741-66DA-4DE8-9864-BE8826399192.jpeg
    163,9 KB · Weergaven: 126
Yes boys and girls, I'm back! :)

Eergisteren naar het ziekenhuis geweest voor het grote oog onderzoek, OCT scan gehad (waar ze een dwarsdoorsnede scannen van het netvlies en de macula), een fluorescent scan (waar je een infuus krijgt met contrast vloeistof zodat ze alle bloed- en haarvaten in het netvlies goed kunnen zien tijdens de fotografie) gehad en het alles beslissende eindgesprek.

Eerst het slechte nieuws: mijn rechteroog is niet meer te redden. Ik krijg als laatste lapmiddel nog een aantal injecties in mijn oog met steroiden (toch nog een kuurtje dus... ;) mijn oog is dan niet meer nattie :D ) om het naderende einde van het zicht in dat oog zo lang mogelijk te rekken.
Hier zitten wel wat nadelen aan. Kans op staar (niet dat dat nog veel uitmaakt) en de oogbol druk gaat toenemen. Die moet ik dus regelmatig laten checken.

Dan het goede nieuws! Mijn linkeroog is helemaal gezond. Alle problemen zijn weg. Ik had een klein puntje in het zicht zitten plotseling maar nu zijn de foto's schoon. Ik ga dus niet blind worden! Ik mag ook weer vol trainen als de steroid injecties zijn geweest!
Ik heb mijn lichaam tot nu toe netjes bijgehouden en er is niet veel achteruitgang gelukkig en er hoeft ook niet veel vet af. Over een tijdje mag ik weer knallen en mijn toekomst ziet er weer een stuk rooskleuriger uit! :)

Ik had het trainen ook echt wel nodig om niet mijn verstand te verliezen tijdens de laatste maanden. Er zijn echt een heleboel slechte dagen geweest waar ik het echt niet meer zag zitten. Allemaal bedankt voor de steunbetuigingen @Skatermarvin @Bosco55555 @marina1975 @neet61 @Camelus @Steks @lienlien @darude0306 @Banshee @Koppie @Pieter68 @ScumbagAnnie @Bert @droopyy @Mentat @HillR
Blij om te horen dat één oog gewoon goed is en behouden kan worden.

Sterkte en succes!

• #6.817
Lekkere bikes. :cool:

Mooi start met een mooie avatar :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven