- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook gewoon altijd door gegaan. Alleen de laatste reps laat ik meestal weg. Ik ga niet tot failure zeg maar.Nou, ik zie daar nog steeds zeer respectabele benches en curls!!
Eigenlijk is heel de training gewoon top!![]()
Thanks. Kan er wel mee door.Prima UB training hoor
Edit: Wat Marvin dus zegt....
Tempo is king. De sets doe ik rustig (TUT @Skatermarvin) maar er is weinig rust tussen de sets. Geen afleiding en geen geklets. Alleen ijzer!Damn..... geen kinderachtige getallen idd. En tempo zit er ook nog altijd in![]()
Dat kan geen kwaad! Shape nog wel aardig behouden dan denk!?Ben ook gewoon altijd door gegaan. Alleen de laatste reps laat ik meestal weg. Ik ga niet tot failure zeg maar.
Goed bezig kerel!
Shape is nog helemaal intact. Ik weeg op dit moment 72,7kg. Beetje cutten en weer helemaal kurkdroog.Dat kan geen kwaad! Shape nog wel aardig behouden dan denk!?
Ik ben gek op fietsen, net zoals jij.

Leugens!!
Helemaal goed!!Shape is nog helemaal intact. Ik weeg op dit moment 72,7kg. Beetje cutten en weer helemaal kurkdroog.

Ik klets ook met niemand, maar door rust tussen zwaardere sets (waarbij hoog reps vanwege de conditie net zo zwaar is) loopt het wel op tot 60-80 min vaak.
Netjes, alles door TUTten en cutten.

Minder rust merk ik qua conditie niet zo erg, wel qua aantal vervolg reps natuurlijk.Ik klets ook met niemand, maar door rust tussen zwaardere sets (waarbij hoog reps vanwege de conditie net zo zwaar is) loopt het wel op tot 60-80 min vaak.
10 reps zit een beetje tussen normaal en hoog reps in, maar na 10x40 kg curls heb ik toch wel even een momentje voor mezelf nodigMinder rust merk ik qua conditie niet zo erg, wel qua aantal vervolg reps natuurlijk.

Ik ook, om de volgende set te maken.10 reps zit een beetje tussen normaal en hoog reps in, maar na 10x40 kg curls heb ik toch wel even een momentje voor mezelf nodig![]()

Zo’n lat pull die in mijn rack zit.Netjes, en weer heel vlot
Wat voor ding heb je eigenlijk voor cable rows?