MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker zeg die OHP's!!:woot:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.844
Training 21-10-2019 borst, biceps, triceps, div

BP
10x60kg
6x80kg
6x80kg
7x80kg

Chin Up Paused
10xBW
10xBW
10xBW

Skull Over
12x40kg
8x40kg
dropset 11x28kg

Barbell Curl Slow
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Triceps Dips paused
15xBW
15xBW
14xBW

Circuit 2x
Leg Raises 20x
Partial BW Squats 30x
Leg Raises 20x
Partial BW Squats 30x

Tijd: 38 min.

Gewoon weer een prima training Rook!!! Heb je straks weer plannen om te gaan bouwen op meer kracht? Of gewoon onderhouden!

• #6.846
Gewoon weer een prima training Rook!!! Heb je straks weer plannen om te gaan bouwen op meer kracht? Of gewoon onderhouden!
Thanks Koppie. Ik weet het nog niet. Vooralsnog eerst maar op onderhoud aan de bovengrens. Ik push echt wel een beetje.

Nette train weer, ook goed wat dips achter elkaar :haar:

nice train vroege vogel wow knap van je :pressing:

• #6.853
Cardio 22-10-2019
37km fietsen woon/werk

Ik trek nog maar even snel mijn trainingsbroek aan voor een rondje ..... :)

Opa Rook vertelt aan zijn kleinzoon: "ja jongen toen fietste Opa gewoon over de weg naar het werk, jullie vliegen allemaal met die snelle vliegauto's door de lucht" :D

Opa Rook vertelt aan zijn kleinzoon: "ja jongen toen fietste Opa gewoon over de weg naar het werk, jullie vliegen allemaal met die snelle vliegauto's door de lucht" :D
T was heel primitief allemaal, niets geen electriek om het trappen te ondersteunen...

Ongezond was het ook, want de rest van het verkeer reed fossiel, of was zo zwaar dat de banden meet fijnstof gaven.

T was heel primitief allemaal, niets geen electriek om het trappen te ondersteunen...

Ongezond was het ook, want de rest van het verkeer reed fossiel, of was zo zwaar dat de banden meet fijnstof gaven.
en vooral levensgevaarlijk daar beneden, iedereen reed tegen elkaar, stomme schuld van die gsm.......van die wa?? GSM!! WAS-DA??

• #6.860
...Nou ja, wij konden in ieder geval nog buiten zijn. Tegenwoordig leven we allemaal onder de grond en zien we de zon niet meer omdat de oppervlakte van de planeet bijna onleefbaar geworden is. Dan heb ik het nog niet eens over al die terminators die rondlopen buiten en de straling...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven