- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ja idd dat scheelt heel veel, ook door de grotere ROMBeiden. Dit doe ik nu in plaats van de weighted Pull Ups. Dit is zwaarder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja idd dat scheelt heel veel, ook door de grotere ROMBeiden. Dit doe ik nu in plaats van de weighted Pull Ups. Dit is zwaarder.
Hoe is de ROM dan groter? # dtvja idd dat scheelt heel veel, ook door de grotere ROM
die zijn wel killing om te doen lijkt me.
Die hakken er wel in. Even in goed ademhalingsritme komen voordat ik begin en dan gaan. De pauzes zijn killing.die zijn wel killing om te doen lijkt me.
ben al blij dat ik 5 reps met chin-ups kan maken met een beetje decent rom en uitvoering
Deadhang is dan grotere ROM met gestrekte ellebogen bedoel ik, meestal houd ik ze iets gebogen en dan heb je toch een kleinere ROM?
meestal houd ik ze iets gebogen en dan heb je toch een kleinere ROM?

Tja, wat is beter? Iets gebogen blijft er ook iets spanning op staan.
Ik vind alles goed hoor, maar wilde gewoon een keer met mijn vingertje zwaaienTja, wat is beter? Iets gebogen blijft er ook iets spanning op staan.

Ik vind alles goed hoor, maar wilde gewoon een keer met mijn vingertje zwaaien![]()

Precies, als een crossfitter er 80 pullups in een minuut doorheen jast, hanteert ie weer andere eindpuntenNiettegenstaande dat er allerlei redenen kunnen zijn om hiervan af te wijken.

To kip, or not to kip...Precies, als een crossfitter er 80 pullups in een minuut doorheen jast, hanteert ie weer andere eindpunten![]()
Tja...Dat is toch wel een vijf minuten minder als normaal!
Kon beter. Misschien terug van VWO naar HAVO...
Tja...
Kon beter. Misschien terug van VWO naar HAVO...
Hij zit nu in 3 VWO. trainen doet hij soms als hij zin heeft en niet liever wil gamen...In welke klas zit hij nu? Traint hij nog wel eens mee?

er staat een nul te veel