Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Fasted Training 19-03-2017

Standing Barbell OHP 19-03-2017
warmup 10x20kg
4x8x40kg
Volume 1280
totalreps 32

Inverted shoulder Rows 19-03-2017
3x10xBW

Pinch Grip side laterals 19-03-2017
warmup 10x2,5kg
18x6kg
15x6kg :fire:
12x6kg :fire: :fire:
Volume 540
totalreps 45

Side Lateral variation 19-03-2017
ik houd mijn ellebogen gebogen en gefixeerd en breng de DB's naar boven. daarna ga ik naar de startpositie van een DB shoulder press (dus ik draai langzaam de DB's van voren naar boven en houd die positie even vast, dan een langzame excentric. Misschien door veel mensen gezien als totaal fout, maar deze voel ik het allerbeste waar ik het zou moeten voelen.
:trollface:
warmup 10x5kg 10x5kg
3x10x10kg
Volume 600
totalreps 30

Leg raises 19-03-2017
15x
15x
15x

Planking 19-03-2017
3 min.

Crunches
150x

No prob. Geen honger of zo.
Nu nog even moed verzamelen en 6km hardlopen. Opa is straks weer terug. ;)

Hardlopen is best een zware aerobe activiteit om zonder suikers te doen he? Nou zal er best nog wel glycogeen in je loopspieren aanwezig zijn, maar het gevaar is dat je ook eiwitten gaat opbranden. Zelf zou ik het bij een heel rustig loopje houden :)
Ik loop nog maar 1x in de week een kleine afstand met medium snelheid (~12km/u) tegenover eerder altijd grote afstanden 3x in de week. Ik ben er niet zo bang voor hoor. Spier glycogeen was toch zo goed al onaangetast na 24 uur weet je nog? ;)

Ik zal voor de zekerheid wat BCAA nemen. ;)

Laatst bewerkt:
Ik loop nog maar 1x in de week een kleine afstand met medium snelheid (~12km/u) tegenover eerder altijd grote afstanden 3x in de week. Ik ben er niet zo bang voor hoor. Spier glycogeen was toch zo goed al onaangetast na 24 uur weet je nog? ;)

Ik zal voor de zekerheid wat BCAA nemen. ;)
Ja... maar toch.... :)
Ik denk dat jij een veel betere loopconditie hebt dan ik, 12 km/u zou ik al redelijk buiten adem van raken. Je voelt het zelf het best of dit lekker gaat of niet.

Laatst bewerkt:
Schouders zijn wel een kleinere / zwakkere spiergroep, dus hebben meer geduld nodig
Bij mij gaat het rustig omhoog met OHP en BP Incline als variant
Probeer het uit...
Vanmorgen uitgeprobeerd met 27kg DB's. Kreeg ze niet in positie en heb ze aan de kant gesmeten. Daarna een gewone barbell OHP gedaan. :rolleyes:

19-03-2017

Hardlopen 6km ~12km/u
Einde training. Nog een uurtje dan ga ik lekker eten.

Ja... maar toch.... :)
Ik denk dat jij een veel betere loopconditie hebt dan ik, 12 km/u zou ik al redelijk buiten adem van raken. Je voelt het zelf het best of dit lekker gaat of niet.
Heb deze keer net geen 12km/u gelopen. 11,8km/u op de GPS, dus ik heb naar je geluisterd. :D
Wel nog even een sprintje gedaan na die 6km om het af te leren. :rolleyes:

Feeding time!
2 gekookte eitjes met peper en kurkuma, 150gr volkorenbrood met 20gr omega3 boter, banaan van 131gr (gepeld uiteraard) en kaneel, 250gr kwark met 25gr whey isolaat.
Alles bij elkaar rond de 1000kcal.

Eet smakelijk. :):eating:

Vanmorgen uitgeprobeerd met 27kg DB's. Kreeg ze niet in positie en heb ze aan de kant gesmeten. Daarna een gewone barbell OHP gedaan. :rolleyes:

Dumbells moet je inderdaad meer balanceren zeker als je daarbij ook nog gaat staan
En daarom wellicht minder pakken
Goed voor je core en je grip

Flink wat crunches ter afsluiting. Lekker fasted getraind!

Crunches doen niet zoveel. Gewoon even de abs afmatten... :)

Zag je fysiek paar pagina's terug. Echt een hele nette shape!

Vanmiddag borst, biceps en triceps, maar eerst squatten. Wat tips gekregen van @Basma, ik mag niet meer op hardloopschoenen squatten, dus op de blote voeten straks. Ellebogen iets rechter onder de bar en toch bredere stance. Als het niet lukt dan gaat het gewicht er weer af en begin ik overnieuw met minder gewicht. Het zal me lukken even if it kills me! :)

Dit weekend nog even een foto gemaakt net voor het hardlopen. Iets meer massa op de benen nu met al dat squatten ook al lukt het niet echt tot nu toe :D
Toch niet zo heel verkeerd voor een opa van bijna 50. :cool:
20170319_101538.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je met een fasted training niet eerder dat je energie op is, of zit dit gewoon tussen je oren?

Ik wil het morgen namelijk ook een keer een kans gaan geven.

Heb je met een fasted training niet eerder dat je energie op is, of zit dit gewoon tussen je oren?

Ik wil het morgen namelijk ook een keer een kans gaan geven.
Volgens mij zit het voor een gedeelte tussen je oren, daarnaast natuurlijk je hormoonhuishouding en de gewenning. Precies zoals het hongergevoel. Dat gevoel is wel echt, maar het wordt veroorzaakt omdat je hormoonhuishouding reageert op je schema en gewoontes. Je lichaam kan dat gewoon afleren.
In het begin was fasted training een crime, maar nu is het geen enkel probleem meer.

Zometeen de fasted wandeling. Jammer dat IF niet helpt tegen motregen... :mad:

Daarna rond 14:00 uur lekker knabbelen: :)

Multivitamine, Omega3, Calcium, Magnesium, Zink.

2x gekookte eitjes tussen 2 volkoren boterhammen met omega3 boter en peper met kurkuma.
1 banaan van 128gram (gepeld) tussen twee volkoren boterhammen met omega3 boter en kaneel.
250gr magere franse kwark met 25gr whey.
Score rond de 1000 kcal.

16:00 uur trainen met vooraf nog een kleine maaltijd.

Na de training 500 gram zelfgemaakte nasi
Ah - Nasi Bami Varkensvlees, 100 gram
Groente roerbakmix - Nasi bami ah, 118 gram
C1000 - Zilvervlies Rijst (Gekookt), 263 gram
Eigen Kruidenmix, 12 gram
Ekoplaza - Kokosolie, 6 g
Totaal 702 kcal

Zo... flink stukkie gelopen! IK hoest mijn longen er na een km of 2 al uit :)

SQ'tte jij een tijdje geleden daadwerkelijk op loopschoenen? :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven