- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Al mijn schoenen zijn om op te lopen.
Ja, tot nu toe altijd...
Dus deads, overheadpresses ook?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al mijn schoenen zijn om op te lopen.
Ja, tot nu toe altijd...

Nee, die doe ik op mijn slippers...

Nee, die doe ik op mijn slippers...
Alles op gympen tot nu toe.
Toch gewicht van niks toch @Robke78?![]()
Blote voeten ook goed dan?Maakt niet uit hoeveel gewicht je gebruikt. Je moet contact, druk kunnen zetten op de vloer. En dat gaat niet op een Nike Air Max oid. Plus je staat sowieso minder stabiel.
Niet te dikke sokken dan dus.Blote voeten, sokken, maakt niet zoveel uit. Zelf heb ik Reebok Nano 5. Dat is wel een goede allround schoen.

Mooie shape wel hoor kerel! Alles goed in verhouding en toch nog aardig droog zo..lijjnen nog op de quads![]()

Nice! IK lees het al...ik mag ook wel weer eens cutten..

Ik ben niet aan het cutten, ik probeer een (zeer) lean bulk. I know. Ben te bang om te veel aan te komen. Dat krijg je als je zo dik bent geweest.Nice! IK lees het al...ik mag ook wel weer eens cutten..![]()

I feel you broIk ben niet aan het cutten, ik probeer een (zeer) lean bulk. I know. Ben te bang om te veel aan te komen. Dat krijg je als je zo dik bent geweest.![]()

Zoveel loop ik niet hoor. Benen komen mooi bij nou.Benen zien er netjes uit, en al helemaal voor iemand die veel hardloopt. Dat gaat toch vaak niet goed samen met spieropbouw....
Held hoor dat je door in dde zeikregen gaat wandelen.
Ik doe mijn best.Lekkere volume man! En ook nog cardio d'r bij
Ik vindt regen ook fijn Rookie, vroeger was er niks leukers dan lekker wedstrijdje in de regen voetballen![]()

Ik doe eigenlijk alles op blote voeten (of sokken in de winter). Kan prima thuis. Begin me alleen de laatste tijd af te vragen of dat bij squatten zo heel gunstig uitpakt voor mij, omdat veel mensen toch wel rapporteren dat een verhoging onder de hak het bekken en onderrug ondersteunt bij squatten.
Dank u.ik las net dat je ook gewoon een ouwe dibbes bent ,kom af en toe eens meelezen.
lekkere trainingen hoor, en nette shape![]()

Hier in twente zeggen ze "die heeft de meeste boterhammen al op". 
Mobiliteit kan het probleem zijn, ik krijg mijn rug ook gewoon niet zo recht. Al wat ouder...Mooie training hoor! Ook aan de triples geslagen zie ik?
Wat is het probleem aan de wijdere squatstand? Mobiliteit?

Blote voeten bevalt mij niet zo, vooral niet toen ik gisteren met mijn teen tegen een 20kg schijf schopte die naast het rack lag.Ik doe eigenlijk alles op blote voeten (of sokken in de winter). Kan prima thuis. Begin me alleen de laatste tijd af te vragen of dat bij squatten zo heel gunstig uitpakt voor mij, omdat veel mensen toch wel rapporteren dat een verhoging onder de hak het bekken en onderrug ondersteunt bij squatten.