Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mooie shape wel hoor kerel! Alles goed in verhouding en toch nog aardig droog zo..lijjnen nog op de quads:thumb:

Training 20-03-2017 borst, biceps, triceps

Squat 5x5 stronglifts
10x30kg
5x50kg
5x5x70kg blote voeten, ellebogen recht onder de bar en geen highbar, ging beter nu, stance breder lukt alleen niet
Volume 1750kg
totalreps 25

BP 3x3 + 8x paused
10x20kg
5x50kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
8x70kg paused ***** zwaar...:o
Volume 1170kg
totalreps 24

Barbell Curl
10x18kg
5x28kg
12x35,5kg
12x35,5kg
12x35,5kg ging lekker, behalve de laatste rep, dat was echt wel een cheatrep met een langzame excentric
Volume 1598kg
totalreps 51

Skull Crushers (& na elke rep direct de CGBP)
12x35,5kg
10x35,5kg
10x35,5kg
Volume 1136kg
totalreps 32

CGBP
8x35,5kg
8x35,5kg
7x35,5kg
Volume 817kg
totalreps 23

Chin Up
12xBW
12xBW
10xBW

Triceps Dips
13xBW
13xBW
12xBW

Opa is weer klaar, nu eten en laminaat klikken bij een vriend.

Benen zien er netjes uit, en al helemaal voor iemand die veel hardloopt. Dat gaat toch vaak niet goed samen met spieropbouw....

Held hoor dat je door in dde zeikregen gaat wandelen.

Lekkere volume man! En ook nog cardio d'r bij :o

Ik vindt regen ook fijn Rookie, vroeger was er niks leukers dan lekker wedstrijdje in de regen voetballen :D

Benen zien er netjes uit, en al helemaal voor iemand die veel hardloopt. Dat gaat toch vaak niet goed samen met spieropbouw....

Held hoor dat je door in dde zeikregen gaat wandelen.
Zoveel loop ik niet hoor. Benen komen mooi bij nou.
Motregen is niet zo fijn, helemaal niet met die wind, maar ja, wat moet, dat moet.

Lekkere volume man! En ook nog cardio d'r bij :o

Ik vindt regen ook fijn Rookie, vroeger was er niks leukers dan lekker wedstrijdje in de regen voetballen :D
Ik doe mijn best. :)

ik las net dat je ook gewoon een ouwe dibbes bent ,kom af en toe eens meelezen.
lekkere trainingen hoor, en nette shape :thumbup:

Mooie training hoor! Ook aan de triples geslagen zie ik?

Wat is het probleem aan de wijdere squatstand? Mobiliteit?

Ik doe eigenlijk alles op blote voeten (of sokken in de winter). Kan prima thuis. Begin me alleen de laatste tijd af te vragen of dat bij squatten zo heel gunstig uitpakt voor mij, omdat veel mensen toch wel rapporteren dat een verhoging onder de hak het bekken en onderrug ondersteunt bij squatten.

ik las net dat je ook gewoon een ouwe dibbes bent ,kom af en toe eens meelezen.
lekkere trainingen hoor, en nette shape :thumbup:
Dank u. :)
Al wat ouder idd, ik heb de kist al besteld. :D Hier in twente zeggen ze "die heeft de meeste boterhammen al op". :)

Mooie training hoor! Ook aan de triples geslagen zie ik?

Wat is het probleem aan de wijdere squatstand? Mobiliteit?
Mobiliteit kan het probleem zijn, ik krijg mijn rug ook gewoon niet zo recht. Al wat ouder... :sad:
:D

Ik doe eigenlijk alles op blote voeten (of sokken in de winter). Kan prima thuis. Begin me alleen de laatste tijd af te vragen of dat bij squatten zo heel gunstig uitpakt voor mij, omdat veel mensen toch wel rapporteren dat een verhoging onder de hak het bekken en onderrug ondersteunt bij squatten.
Blote voeten bevalt mij niet zo, vooral niet toen ik gisteren met mijn teen tegen een 20kg schijf schopte die naast het rack lag. :scold:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven