- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T'is hondenweer, man

Hahaha, inderdaad. Gisteren dus maar gekocht op marktplaats.vtrgaaf man! nu nog een leuke (open) uitlaat erop om van de klappen te genieten
![]()
Het is inderdaad niet echt lekker. Kwam vanmorgen nat op het werk.
Wat is dat nou, je gaat over op een enkele bike? Geloof er niets van!
Als de blade weg is haal ik nog wat anders. Ik ga op de SP1 niet teveel kilometers zetten. Hij is afgezien van de knipperlichten volledig origineel en de prijzen schieten omhoog.Niet jaloers zijn. Nergens voor nodig.
Het is wel leuker zo. Hij deed al een hele tijd pushups en chinups maar nu toch echt wel trainen.Nice dat junior weer meer meedoet! Zal vast ook voor jouw motivatie goed zijn?!
Circuitje weer ....Circuit 3x
Legraises 20x
Partial BW Squats 30x
Calve BW Raises 50x
tijd: 38 min.
Nu al een paar dagen aan het trainen samen met junior. Hij pakt het nu toch wel wat serieuzer op.![]()

Ja, dat is altijd wel een lekkere afsluiter eigenlijk.
Misschien? Zijn vriendjes willen iedere keer armpje drukken, ik sla dat altijd vriendelijk lachend afZijn vader doorstaat de vergelijking met andere vaders wel in gunstige zin, dat stimuleert ook denk ik![]()
. Ze zullen onder elkaar ook wel praten.Eerst maar eens een brommer?

Hij wordt in april 15.
Ik sla sowieso (bijna) elke krachtmeting af. Lekker belangrijk.handje drukken sla ik ook altijd af, het is ten eerste geen échte krachtmeting en ten tweede kan dit goed fout gaan.
Hij wordt in april 15.
Ik sla sowieso (bijna) elke krachtmeting af. Lekker belangrijk.