- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hij bepaalt zelf wel de frequentie idd...erg leuk hoor Rook!!Probeer hem wel te motiveren maar alles op eigen initiatief. Goed toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bepaalt zelf wel de frequentie idd...erg leuk hoor Rook!!Probeer hem wel te motiveren maar alles op eigen initiatief. Goed toch?
Zeker leuk. Ook goed voor wat extra zelfvertrouwen.Hij bepaalt zelf wel de frequentie idd...erg leuk hoor Rook!!
ontspanning, uitlaatklep...you name it!Zeker leuk. Ook goed voor wat extra zelfvertrouwen.

76 kan je wel hebben toch? wat is je doel? Niet te ver zakken Rook, anders krijg je echt een smal koppieVanaf begin februari weer begonnen met cutten. Ik woog eind januari 76kg.![]()

Nee, dat is echt een beetje te vettig. Ik ga terug naar ongeveer 72kg.76 kan je wel hebben toch? wat is je doel? Niet te ver zakken Rook, anders krijg je echt een smal koppie![]()
ahh ok mooi rustig je tijd over doen, wellicht behoud je dan je krachtstats, succesNee, dat is echt een beetje te vettig. Ik ga terug naar ongeveer 72kg.

Tja, ik kan je een hand geven wat dat betreft. Behalve dat ik kleiner ben, en vettertijd: 41 min. Ging niet zo lekker vandaag. Vanaf begin februari weer begonnen met cutten. Ik woog eind januari 76kg.![]()

Ik voel nu toch al dat ik in een deficit zit hoor.Tja, ik kan je een hand geven wat dat betreft. Behalve dat ik kleiner ben, en vetter![]()
Wij hebben dezelfde stats hé Neetje...broeder!!Tja, ik kan je een hand geven wat dat betreft. Behalve dat ik kleiner ben, en vetter![]()

Ik kwam er trouwens vorig jaar achter dat ik helemaal geen 1,75m ben maar 1,79m...

das een verschil van 4 cm, en staat gelijk aan +4kgCardio 06-02-2020
37km fietsen woon/werk
Ik kwam er trouwens vorig jaar achter dat ik helemaal geen 1,75m ben maar 1,79m...
Vroeger werd je voor je paspoort gemeten met een latje dat ze op de balie plaatsten en dan werd er ruwweg wat geschat volgens mij...
dus geen gecut hier, de wet van de numbers moet je accepteren, ja!!! 72 wordt 76 basta!! 
Wel!
Niet!
NEE!
Dagetnie!

dat is een valide conclusiedas een verschil van 4 cm, en staat gelijk aan +4kg![]()

zo'n bietje, ja

Ik ben kleiner met hetzelfde gewicht dus ook buffer ja!!

Ik ben kleiner met hetzelfde gewicht dus ook buffer ja!!![]()

Je bent gewoon te kort voor je gewicht.Ik ben kleiner met hetzelfde gewicht dus ook buffer ja!!![]()

uiteindelijk zijn het allemaal bomen van kerels.

Buffer dan ik in ieder geval.uiteindelijk zijn het allemaal bomen van kerels.
ze zijn alleen te kort afgezaagd
ben zelf ~1.80, en weeg 83/84 kg en ik ben helemaal niet bufffffff
niet zo lang zijn heeft dus wel zijn voordelen