- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Je moet alles een keer meegemaakt hebbenKrijg ik nu weer 15% korting op anabolen in de priveberichten... Als het 25% wordt dan ga ik juicen...![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet alles een keer meegemaakt hebbenKrijg ik nu weer 15% korting op anabolen in de priveberichten... Als het 25% wordt dan ga ik juicen...![]()

Krijgt ie al stoppels? baard in de keel? puistjes

Aan de ene kant maakt het je niets uit wat een ander van je vindt maar aan de andere kant... Stiekem maakt het iedereen wel een beetje uit wat een ander van hem/haar vindt.ik vind het wel een lekker gevoel om beter te zijn dan een ander![]()

Alles went, behalve een vent...
Nog niet echt, hij is laat maar dat was ik ook. Ik ging bij 51 pas uit de pubertijd.

Er zit nog steeds een kwajongen in je, en dat siert je, laat em niet ontsnappen plzzNog niet echt, hij is laat maar dat was ik ook. Ik ging bij 51 pas uit de pubertijd.![]()

Aan de ene kant maakt het je niets uit wat een ander van je vindt maar aan de andere kant... Stiekem maakt het iedereen wel een beetje uit wat een ander van hem/haar vindt.
Alles went, behalve een vent...
Nog niet echt, hij is laat maar dat was ik ook. Ik ging bij 51 pas uit de pubertijd.![]()
Je "moet" inderdaad niets. rekening houden met iemand is prima maar jezelf helemaal wegcijferen is fout.
voor de papa, jahandje drukken sla ik ook altijd af, het is ten eerste geen échte krachtmeting en ten tweede kan dit goed fout gaan.

Thanks Neet. Ik zweet hard genoeg dus het zal ook wel zwaar genoeg zijn. Ik zou nog iets extra kunnen pushen.Toch wel een lekker programma van jou, je doet niet zoveel sets maar wel behoorlijk zwaar en snel!
Fijn dat het lopen zo lekker gaat bij je, wel k.l. oteweer. Maar even warm af douchen daarna en er is niets aan de handCardio 02-02-2020
10km hardlopen ~13km p/uur
smerig weer dus kort en snel.

Het is gelukkig niet koud.Fijn dat het lopen zo lekker gaat bij je, wel k.l. oteweer. Maar even warm af douchen daarna en er is niets aan de hand![]()

Niet altijd precies dezelfde oefeningen maar wel dezelfde strekking (spiergroep).Doen jullie dan ook dezelfde oefeningen? Wel leuk man!
Hier is het droog (niet om zout in wonden te wrijven of zo ...Cardio 04-02-2020
37km fietsen woon/werk
Weer regen en wind, ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.![]()
)Leuk! Ideale leeftijd om het trainen goed op te pakkentijd: 39 min. Samen met junior weer. Al twee weken nu, nog niet 1 keer geklaagd of geen zin.![]()

Het is hier nu ook droog, heb er alleen niets meer aan. Het kwaad is al geschied.Hier is het droog (niet om zout in wonden te wrijven of zo ...)
Probeer hem wel te motiveren maar alles op eigen initiatief. Goed toch?Leuk! Ideale leeftijd om het trainen goed op te pakken![]()