Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.484
Het is weekend.... dus kom maar op :p
Sure @neet61? Here goes...
Ik kwam toevallig in contact met iemand die had gehoord dat ik mijn fireblade ging verkopen en een leuke 600cc zocht (Want ik heb al een andere 1000cc). Hij kende iemand die van zijn hagelnieuwe motor af moest voor weinig door omstandigheden.

Bericht gestuurd naar de betreffende persoon eigenlijk uit pure nieuwsgierigheid. Lang gesprek gevoerd met de verkoper.
Hij had 29 november 2019 een nieuwe Kawasaki ZX-6R gekocht bij een dealer in Hengelo. Hij kwam van een A2 rijbewijs en had net zijn A. Met die motor is hij in Enschede staande gehouden door de politie met een overschrijding van de maximale snelheid die dermate hoog was (220 waar 100 toegestaan was) dat hij zijn rijbewijs een flinke tijd kwijt is. Bijkomend probleem voor hem was dat zijn verzekering de betreffende motor niet meer wilde dekken.
Hij kon dus zelf niets meer met de motor. Bij de staandehouding had hij zijn motor laten vallen maar de schade betreft enkel een sticker op de rechterzijkant en een schaafplekje op de spiegel en het handvat (zie je niet eens).

Hij ging terug naar de dealer om te vragen om een motor van drie maandjes oud terug te nemen en kreeg dermate weinig terug (€ 4.500 onder de nieuwprijs) dat hij er even over na moest denken. Uiteindelijk de keuze gemaakt om het maar gewoon te doen, dan was hij er af. :eek:

Hij komt bij de dealer en het blijkt dat de dealer hem voor iets onder de nieuwprijs te koop wil gaan zetten en als de motor verkocht zou zijn dan pas zou hij zijn geld krijgen.

ik heb hem toen eigenlijk in een opwelling gezegd dat ik hem ook wel wou overnemen voor € 4.500,- onder de nieuwprijs en dan kon hij van mij direct cash krijgen. Was eigenlijk meer bedoeld als sneer naar de dealer. Zijn antwoord was “prima, laten we dat maar doen dan”. Really? :eek::cool:
Dus toen maar snel gedaan voordat hij zich bedacht. Nu dus een zo goed als hagelnieuwe motor uit eind 2019 met bijna geen kilometers op de klok en 3 jaar fabrieksgarantie voor het geld van eentje uit 2015 met 35000km. Sticker kost 81 euro en dan is het weer helemaal netjes.
Bij verkoop van mijn Fireblade uit 2009 is de meerprijs belachelijk weinig gezien de sprongen in bouwjaar, kmstand en elektronische speeltjes (de nieuwe heeft quickshifter, traction control, abs, power modes, etc). Ben er helemaal blij mee.

2EEB9AAF-2C77-4679-A9E8-D7F62B6F0D21.png

Laatst bewerkt:
goeie deal gemaakt
weer een mooi speeltje erbij :thumbup:

Sure @neet61? Here goes...
Ik kwam toevallig in contact met iemand die had gehoord dat ik mijn fireblade ging verkopen en een leuke 600cc zocht (Want ik heb al een andere 1000cc). Hij kende iemand die van zijn hagelnieuwe motor af moest voor weinig door omstandigheden.

Bericht gestuurd naar de betreffende persoon eigenlijk uit pure nieuwsgierigheid. Lang gesprek gevoerd met de verkoper.
Hij had 29 november 2019 een nieuwe Kawasaki ZX-6R gekocht bij een dealer in Hengelo. Hij kwam van een A2 rijbewijs en had net zijn A. Met die motor is hij in Enschede staande gehouden door de politie met een overschrijding van de maximale snelheid die dermate hoog was (220 waar 100 toegestaan was) dat hij zijn rijbewijs een flinke tijd kwijt is. Bijkomend probleem voor hem was dat zijn verzekering de betreffende motor niet meer wilde dekken.
Hij kon dus zelf niets meer met de motor. Bij de staandehouding had hij zijn motor laten vallen maar de schade betreft enkel een sticker op de rechterzijkant en een schaafplekje op de spiegel en het handvat (zie je niet eens).

Hij ging terug naar de dealer om te vragen om een motor van drie maandjes oud terug te nemen en kreeg dermate weinig terug (€ 4.500 onder de nieuwprijs) dat hij er even over na moest denken. Uiteindelijk de keuze gemaakt om het maar gewoon te doen, dan was hij er af. :eek:

Hij komt bij de dealer en het blijkt dat de dealer hem voor iets onder de nieuwprijs te koop wil gaan zetten en als de motor verkocht zou zijn dan pas zou hij zijn geld krijgen.

ik heb hem toen eigenlijk in een opmerking gezegd dat ik hem ook wel wou overnemen voor € 4.500,- onder de nieuwprijs en dan kon hij van mij direct cash krijgen. Was eigenlijk meer bedoeld als sneer naar de dealer. Zijn antwoord was “prima, laten we dat maar doen dan”. Really? :eek::cool:
Dus toen maar snel gedaan voordat hij zich bedacht. Nu dus een zo goed als hagelnieuwe motor uit eind 2019 met bijna geen kilometers op de klok en 3 jaar fabrieksgarantie voor het geld van eentje uit 2015 met 35000km. Sticker kost 81 euro en dan is het weer helemaal netjes.
Bij verkoop van mijn Fireblade uit 2009 is de meerprijs belachelijk weinig gezien de sprongen in bouwjaar, kmstand en elektronische speeltjes (de nieuwe heeft quickshifter, traction control, abs, power modes, etc). Ben er helemaal blij mee.

2EEB9AAF-2C77-4679-A9E8-D7F62B6F0D21.png
Ik snap er geen reet van, weet niet waar het over gaat, maar het lijkt dat je het goed gedaan hebt en blij bent met dat dingetje.

Veel geluk ermee!

Zeker een goede deal ....welke fiets zal ik vandaag is mee weggaan? :thinking: :D

• #7.488
Alles gelukt. De Fireblade is vandaag verkocht en meegenomen. Volgens plan.

• #7.490
Ik heb hetzelfde :o Maar als je niet denkt dat die gast met zijn sportieve acties de motor heeft mishandeld dan heb je wel een mooie deal!

Tjakka :D
Zo moeilijk is het niet hoor. Kerel heeft een nieuwe motor gekocht en na verlies van rijbewijs en verzekering voor een habbekrats aan mij verkocht. De schade is 82 euro voor een stickertje, that’s it. 200+ rijden met een supersport is geen mishandeling maar normal mode of operation. :D

• #7.492
+200 (55mtr/sec) :eek: vergeet je gordel niet...plzzz :windup: :p kun jij zo ver vooruit kijken, ik ga niet bij je achterop?
Valt wel mee hoor, dat rijd je zo. Snelste tot nu toe voor mij op de Aprilia in Duitsland 292km p/uur (toen ik even durfde te kijken :o).

• #7.493
Cardio 01-03-2020
11km hardlopen ~12km p/uur

Waait weer flink.

• #7.500
Training 02-03-2020 schouders, rug, div.

Seated OHP
10x40kg
8x50kg
7x50kg
6x50kg
dropset 8x40kg (2x20kgDB)

Pull Up paused
12xBW
10xBW
8xBW

Cable Side Lateral Raises paused (no pause, alternate sides)
14x10kg
12x10kg
12x10kg

DB Row paused
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Face Pull (horizontal to ground)
10xBW
10xBW
10xBW

Hamstring Curls paused
12x50kg
8x50kg

Leg Extensions
18x60kg
15x60kg

tijd: 39 min.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven