- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Grapje toch mag ik hopen...Dat zal dan ook wel de reden zijn dat jij leuker bent geworden dan ik![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grapje toch mag ik hopen...Dat zal dan ook wel de reden zijn dat jij leuker bent geworden dan ik![]()
Nwaaa, niet helemaal. Sommige eigenschappen krijg je van thuis mee, maar je kan natuurlijk ook zeggen: ik probeer het helemaal anders doen. Het kwartje kan 2 kanten op vallen...
Zal ik dat maar als compliment opvatten?

Rijmelarij maaakt ons blij

idd de gehele dag weer ***weerCardio 10-03-2020
37km fietsen woon/werk
Wordt het nog een keer fatsoenlijk weer!? Alweer natgeregend en klerewind.![]()

Ja, ik ben er ook goed klaar meeCardio 10-03-2020
37km fietsen woon/werk
Wordt het nog een keer fatsoenlijk weer!? Alweer natgeregend en klerewind.![]()

Fietse... Straks zou het droog moeten zijn, geen zin om weer kleddernat te worden.Nu is het even droog. Ga nog een therapeutisch rondje doen .... (morgen weer werken)
Gewoon jaloers.en samen met junior 500 push ups doenin 37 min plzzzzzzzz

(of had ik dat al gezegd?) 
Correct! Ik ga met dergelijke omstandigheden niet fietsenBleeergghh!! Regen, hagel en belachelijk veel wind. Niet echt leuk zo maar ja, @Skatermarvin zou het niet doen denk ik...![]()
Cardio 12-03-2020
37km fietsen woon/werk
Nog nooit zo lang over gedaan. WAT EEN WIND!!(of had ik dat al gezegd?)
![]()

Bleeergghh!! Regen, hagel en belachelijk veel wind. Niet echt leuk zo maar ja, @Skatermarvin zou het niet doen denk ik...
Cardio 12-03-2020
37km fietsen woon/werk
Nog nooit zo lang over gedaan. WAT EEN WIND!!(of had ik dat al gezegd?)
![]()
Waaat? Hier al de hele morgen prachtig zonnig weer. In Utrecht nu ook. Wel flink windje..... het houdt niet opCorrect! Ik ga met dergelijke omstandigheden niet fietsen![]()

Klopt, zon schijnt. Maar vanmorgen waaide het zo hard, dat in mijn huis de deuren aan het klapperen warenWaaat? Hier al de hele morgen prachtig zonnig weer. In Utrecht nu ook. Wel flink windje..... het houdt niet op![]()

Nu is het hier ook zonnig, vanmorgen regen en hagel.Waaat? Hier al de hele morgen prachtig zonnig weer. In Utrecht nu ook. Wel flink windje..... het houdt niet op![]()
Mijn wangen ook.Klopt, zon schijnt. Maar vanmorgen waaide het zo hard, dat in mijn huis de deuren aan het klapperen waren![]()