- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Shoarma.Wat wordt dat? Ik heb sinds januari pas 1 cheatmeal op. Wordt weer eens tijd![]()

Ik mag vandaag 3500 kcal, dus misschien neem ik nog wat ijs na.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shoarma.Wat wordt dat? Ik heb sinds januari pas 1 cheatmeal op. Wordt weer eens tijd![]()

Idd, kunnen die spieren zich vanavond gelijk weer volzuigen.Dikke training zetten en uit eten, veel beter gaat het niet worden!
Wat gaat het worden vanavond voor restaurant?

Mmmm... enjoy. Ik mag ook graag een stukje koe etenIdd, kunnen die spieren zich vanavond gelijk weer volzuigen.
We gaan naar een steakhouse.![]()

Ik zal de horens bewaren voor je.Mmmm... enjoy. Ik mag ook graag een stukje koe eten![]()

Nou.... bedankt

Geerne, mien deerne.

Weeg nu 71,8kg met een vetrandje (of vel, whatever) om de buik. De rest is nog steeds droog.Nog bedankt voor de tips hoor.Goede training hoor. Ik ben blij dat de squats beter gaan en ben benieuwd hoe ze er nu uitzien!
Nu ik hier seated curls met 17,5 kg voorbij zien komen begrijp ik ook wel dat je behoorlijke armen hebt trouwens![]()
zal maandag een filmpje maken.Zometeen even hardlopen in het zonnetje. 6km ~12km/u fasted.

Laat ik het zo zeggen. Ik val niet meer naar voren. Dat was het grootste probleem. Zo durf ik tenminste wel onder paralel te squaten. Dat kon eerst echt niet want dan viel ik met barbell en al op mijn bek.6000?!Goede refeed zeg.
Ellebogen onder de barbell klinkt een beetje raar gezien het om een low-bar squat gaat, maar als het comfortabel voelt kan het misschien geen kwaad!