AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je kunt rustig een cheatmeal nemen. Stel je mag 2600kcal per dag. Maak je er 2500kcal van en prop je die 100kcal die je minder eet op de cheatdag er weer bij op. Mag je dus op die dag 2600+600=3200kcal. Heerlijke refeed, en je zit nog steeds in een deficit over de week genomen. :thumb:

Toch geen shoarma vanavond... :(

We gaan gezellig uit eten met een clubje. Nog beter. :D
Vanmiddag eerst nog even een dikke vette training afronden. Borst, bicpes, triceps.

Net terug van de wandeling, nu lekker aan het eten:

2x gekookt eitje op 1 plakje volkorenbrood (6gr omega3 boter) met 15gr baby spinazie, kurkuma en peper
1x banaan 132gr op 2 plakjes volkorenbrood (12gr omega3 boter) met kaneel
54gr kipfilet ovengebraden met 15gr baby spinazie op 1 plakje volkorenbrood (6gr omega3 boter)

Dikke training zetten en uit eten, veel beter gaat het niet worden!

Wat gaat het worden vanavond voor restaurant?

Steakhouse:heart:

Training 24-03-2017 borst, biceps, triceps

Squat 5x5 stronglifts
1x50kg
5x5x70kg eindelijk beter gevoel bij @Basma, low bar nu.
Volume 2000kg
totalreps 25

BP 5x3
10x30kg
5x50kg
5x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg gevoel dat dit nu echt mijn max is, ik verlies voor mijn gevoel alleen maar kracht sinds ik strak op mijn voeding zit (minder cheats)
7x70kg
Volume 2590kg
totalreps 42

Seated DB curl
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg no prob.
Volume 1120kg
totalreps 32

Skull Crushers
8x35,5kg
8x35,5kg
8x35,5kg
9x35,5kg no prob.
Volume 1172kg
totalreps 33

Chin Up
14x72
11x72
10x72
Volume 2520kg
totalreps 35

Triceps Dips
15x72kg
13x72kg
12x72kg
Volume 2880kg
totalreps 40

Opa is weer klaar. Ik ga de voeding toch maar weer verhogen. 3400 kcal dan maar per dag. :rolleyes: Weeg nu 71,8kg met een vetrandje (of vel, whatever) om de buik. De rest is nog steeds droog.

Laatst bewerkt:
Zometeen even hardlopen in het zonnetje. 6km ~12km/u fasted. Morgen training borst, triceps en core. Niet fasted want ik ga uiteraard F1 kijken. :driving:Dat kijk ik al vanaf dat ik een jaar of 16 ben. :baard:

Goede training hoor. Ik ben blij dat de squats beter gaan en ben benieuwd hoe ze er nu uitzien! :)

Nu ik hier seated curls met 17,5 kg voorbij zien komen begrijp ik ook wel dat je behoorlijke armen hebt trouwens :D

Goede training hoor. Ik ben blij dat de squats beter gaan en ben benieuwd hoe ze er nu uitzien! :)

Nu ik hier seated curls met 17,5 kg voorbij zien komen begrijp ik ook wel dat je behoorlijke armen hebt trouwens :D
Nog bedankt voor de tips hoor. :) zal maandag een filmpje maken.
Wat goed helpt is low bar en vooral mijn armen recht onder de bar, nu durf ik ook lager te gaan zonder dat ik het gevoel heb dat ik naar voren val. Nu kan ik gaan opbouwen.

Mijn armen gaan goed. Triceps ook. De benen, borst en schouders wil ik nog wat extra massa hebben.

Net terug, lekker in de tuin in het zonnetje nagenieten. :cool:
Redelijk wat cardio, ook al voelt het voor mij niet zo. Ik liep vroeger 3x 16km per week met af en toe een halve marathon ertussen.
Voeding gooi ik idd maar omhoog dan. Gisteren al rond de 6000 kcal binnen gekregen (ben lekker los gegaan nadat de BP voor mijn gevoel alleen maar slechter gaat). Vandaag dus 3400 kcal.

Snelheid met hardlopen was net een behoorlijke 12,4km/u :cool:

Laatst bewerkt:
6000 nice :D

6000?! :D Goede refeed zeg.

Ellebogen onder de barbell klinkt een beetje raar gezien het om een low-bar squat gaat, maar als het comfortabel voelt kan het misschien geen kwaad!

6000?! :D Goede refeed zeg.

Ellebogen onder de barbell klinkt een beetje raar gezien het om een low-bar squat gaat, maar als het comfortabel voelt kan het misschien geen kwaad!
Laat ik het zo zeggen. Ik val niet meer naar voren. Dat was het grootste probleem. Zo durf ik tenminste wel onder paralel te squaten. Dat kon eerst echt niet want dan viel ik met barbell en al op mijn bek.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven