- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je nog 5x3x80 en een repout met 70 daarna doet dan is 80 natuurlijk niet je max, dat het niet gemakkelijk gaat en niet comfortabel aanvoelt zal zeker waar zijn, maar je max ligt waarschijnlijk veel hoger.3x80kg gevoel dat dit nu echt mijn max is, ik verlies voor mijn gevoel alleen maar kracht sinds ik strak op mijn voeding zit (minder cheats)

Mijn comfortzone ben ik wel ruim gepasseerd zal ik maar zeggen.als je nog 5x3x80 en een repout met 70 daarna doet dan is 80 natuurlijk niet je max, dat het niet gemakkelijk gaat en niet comfortabel aanvoelt zal zeker waar zijn, maar je max ligt waarschijnlijk veel hoger.
je zet wel mooie trainingen neer![]()

Ik doe echt mijn best @Bosco55555, ga meer eten en er zo hard mogelijk tegenaan. Morgenmiddag alleen BP en Triceps Dips (en F1 uiteraard).wanneer je 5x5 75 kan ligt je max op 75x1,2= 90kg
Lekker doorbuffelen naar 5x5 85 dan ligt je max op ruim 100kg![]()

Dat kan nog wel moeilijk worden. Er zit toch nog wel een redelijk gat tussen red bull en de mercs/ferrari'sOnze Max weer aanmoedigen! Moest iets van te maken zijn met p5.

)

Max heeft goed zijn best gedaan in Australie, over twee weken China.
Training 26-03-2017 borst, triceps, core
BP 4x4
10x30kg
10x50kg
5x70kg
4x80kg
4x80kg
4x80kg
4x80kg ging redelijk (waarschijnlijk door die vette refeed van vrijdag)
8x70kg
10x50kg dropset: nog even lekker wat volume bijpompen
Volume 3490kg
totalreps 59
Triceps Dips
15x72kg
14x72kg
14x72kg ging beter dan de vorige keer.
Volume 3096kg
totalreps 43
Leg Raises
15x
15x
15x burning sensation.
Planking
3 min.
Lekkere korte training van 35 minuten. Opa is er klaar mee, lekker in de zon met een glaasje water.![]()

Ofniedan!

Thanks Mr Bosco.

Zeker weten.
vandaag weer 3400 kcal. Dan maar een vette pens.Jij liever dan ik!Zeker weten.vandaag weer 3400 kcal. Dan maar een vette pens.
Idd goed gereden. En ik flink wat volume.Aardig wat benchpresses zo! Flinke sessie. Max heeft zijn best gedaan inderdaad![]()

Ach ja @Basma, jij een flinke squat en benen en ik goede armen en een redelijke BP. Voor ieder wat wils.Boh. Beste bench press inderdaad! Eens kijken of ik daar morgen weer een stapje dichterbij in de buurt kan komen.