- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik toch? Vandaag maar weer squatten.Een mooi uitgebalanceerd fysiek is wenselijk lijkt mij.

Opa is weer klaar. lekker een groot bord spaghetti di papa naar binnen hengelen (500gram) en daarna om 20:00uur nog een flinke maaltijd. Rond 22:00uur nog een bak kwark met whey en dan lekker snurken. Seey'all.

Jawel hoor. Ik vast van 22:00uur tot aan 14:00uur.Jij mag toch na 20:00 uur niet meer eten?
Ohja...beestachtige training weer. Schouders en rug kaput?!![]()

Jawel hoor. Ik vast van 22:00uur tot aan 14:00uur.
Kapot niet, maar ik voel het wel.![]()

Om 12:00 uur was het 

Rammelende maag?Oh, ik dacht dat jij ook 20:00 tot 12:00 had... Jeez, tot 14:00 is helemaal zwaar. Ik ben vandaag gestart vanaf 12:00 tot 20:00 en maakt omstreeks 11:00 uur behoorlijk herrie op de afdelingOm 12:00 uur was het
![]()
Zit ramvol nu, net mijn kwark en whey naar binnen geperst.Rammelende maag?Zit ramvol nu, net mijn kwark en whey naar binnen geperst.

) en die moet ik in de ochtend innemen. Mag dat nog wel, of raak je dan een bepaald fasting effect kwijt?Ligt aan het aantal kcal wat je binnenkrijgt. Je moet volgens mij onder de 50 kcal blijven maar ik weet het niet zeker. Staat volgens mij wel ergens op leangains.com. Die fatburners kun je wel weglaten hoor, die doen zo goed als niets.Mag je overigens 's-ochtends wel je supplementen innemen met water? Ik slik fatburners (ja, want ik ben fat) en die moet ik in de ochtend innemen. Mag dat nog wel, of raak je dan een bepaald fasting effect kwijt?
Die fatburners kun je wel weglaten hoor, die doen zo goed als niets.

Sorry.

!Thanks @Jmml.

Dat wel, maar ik heb toch even staan schelden.

OFNIEDAN!

Ik houd dit ook niet superstrak aan hoor, krijg je alleen maar stress van en ik ben te oud voor die shit.Ik heb met de jaren mijn vast periode gewoon wat verkort. Nu meestal van 20:00 tot 11:00 doordeweeks..en in het weekend ontbijt ik gewoon voordat ik ga sporten. Wanneer ik weer wat serieuzer ga cutten schrap ik die als eerst weer.
Soms eet ik om 21:00 uur of ik start al weer rond 13:00 uur of 12:00 uur. Ben geen robot. 
Wie zegt dat die gemaakt is door opa? Misschien is'ie wel gemaakt door de papa van opa.Opa is weer klaar. lekker een groot bord spaghetti di papa naar binnen hengelen. Welke van de twee is het nou?Bij de isolatie aan het spelen met RPT zie ik?