AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
ff deloaden op bench misschien? Geef ze een weekje rust je tet*en. Daarna terug op 72.5 kilo beginnen.
Ik ga vrijdag rond de 72,5kg BP doen. Even de druk er af halen. Ik ben gewoon niet zo'n monster als de meesten hier.

Ik zou die chins lekker voor je curls doen ;)
Waarom? Is dat beter?

Kut benchpress! Ik herken je struggle volkomen! :sad: Verder een prima training! Waarom chinups pas aan het eind eigenlijk?
Ik doe een staggered set chin ups en triceps dips. met 1 minuut rust er tussen. Bevalt me wel goed eigenlijk. Zweten als een rund!

Wait, whut? Dat is dikke prima :P

Muf van je bench, maar zéér herkenbaar. Benieuwd naar het schema waar je mee bezig bent!
Tja, ik dacht waarom heb ik er toch zoveel moeite mee? Bij de 5e rep had ik het pas echt in de gaten. :rolleyes: Ging mijn BP maar zo goed.

Ik ga even terug naar een alternated reps schema. Ik drukte daar toen 4x5x80kg mee. Het wordt nu alleen maar minder i.p.v. meer.

• #1.004
Omdat je je biceps nodig hebt bij het chinnen ;) Meer chinnen = betere rug & biceps. Daarom dus niet eerst je biceps gaan vermoeien door te curlen ;)
Ik gebruik de chins eigenlijk om de biceps nog even extra aan te pakken. Op de rug en schouder dagen doe ik ook al pull ups. Per week dus 2x pull ups en 2x chin ups.

• #1.005
Gewicht vanmorgen 72,7kg

Cardio 04-04-2017
18km fasted fietsen (woon/werk) en fasted wandelen 5km. Vanmiddag 18km terug fietsen.

• Like
Waarderingen: Jmml
  • #1.007
  • Like
Waarderingen: Jmml
  • #1.009
Weet niet, ik word links en rechts ingehaald door oudjes op hun e-bikes. :D
Kom ook af en toe zo'n figuur tegen met een 45km p/u e-bike. Die gaan verdomd hard hoor als je het niet verwacht.
Zo frustrerend inderdaad soms..:roflol: Herken dit volkomen..:o

@RaceRookie doe je eigenlijk ook aan carb-cycling? Ik wil in de bulk misschien weer 4 dagen gaan trainen, maar dan wordt carb-cyclen (Leangains + IF) lastig. Leangains is max 3 dagen per week trainen en carb-cyclen. Hanteer jij eigenlijk alleen IF of ook Leangains?

• #1.012
Ik hanteer een beetje leangains (vrije vorm- 4 dagen trainen waarvan 1 lichte dag met weining oefeningen en af en toe een fasted training), doe af en toe aan carb cycling als ik het gevoel heb dat ik niet genoeg energie heb ik de cut.

@RaceRookie doe je eigenlijk ook aan carb-cycling? Ik wil in de bulk misschien weer 4 dagen gaan trainen, maar dan wordt carb-cyclen (Leangains + IF) lastig. Leangains is max 3 dagen per week trainen en carb-cyclen. Hanteer jij eigenlijk alleen IF of ook Leangains?
Kan prima op vier dagen trainen hoor. Uiteindelijk telt toch kcals in vs uit..

Kan prima op vier dagen trainen hoor. Uiteindelijk telt toch kcals in vs uit..
Jawel, maar bij het principe van Leangains geldt dat je na een trainingsdag altijd een rustdag (dus low carb) hebt. Wanneer je 4x per week sport moet je je trainingsdagen telkens een dag verschuiven anders kom je in de knoop en bij 5 dagen per week trainen werkt het dus al niet meer. Bij 3 dagen per week sporten kun je dus nog leangains hanteren (IF+carbcyclen), en bij meer dan 3 dagen niet meer (dus doe je eigenlijk alleen nog maar aan IF).

• #1.015
1dag training, 1dag low carbs, 1dag training, 1dag low carbs, 1dag training, 1dag low carbs, 1dag training. Vooraan weer starten. Zo doe ik het in de cut. Zondag en maandag 2trainingsdagen achter elkaar. Split, dus geen fullbody.

Jawel, maar bij het principe van Leangains geldt dat je na een trainingsdag altijd een rustdag (dus low carb) hebt. Wanneer je 4x per week sport moet je je trainingsdagen telkens een dag verschuiven anders kom je in de knoop en bij 5 dagen per week trainen werkt het dus al niet meer. Bij 3 dagen per week sporten kun je dus nog leangains hanteren (IF+carbcyclen), en bij meer dan 3 dagen niet meer (dus doe je eigenlijk alleen nog maar aan IF).
Niet te rigide worden hè Freak.. ;)

• #1.018
Waar haal je de tijd vandaan!?
Gewoon, 's morgens vroeg weg fietsen (het is nu 8:10 uur en ik zit al op mijn werk), tussen de middag in de pauze wandelen (daarna bij de comp eten op mijn gemak) en eind van de middag terug fietsen. No prob. toch?

• #1.019
Gewicht vanmorgen 72,5kg

Ik heb best wel last van veel pijntjes rond mijn schouders, armen en onderrug. Ik zit toch te denken om in het weekend niet meer extra te gaan trainen, alleen maar mijn core en hardlopen. Voor de rest 3 dagen door de week krachttraining. Dan heb ik wat extra dagen om te herstellen. Verstandig? Ik weet het niet...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven