AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jawel, maar bij het principe van Leangains geldt dat je na een trainingsdag altijd een rustdag (dus low carb) hebt. Wanneer je 4x per week sport moet je je trainingsdagen telkens een dag verschuiven anders kom je in de knoop en bij 5 dagen per week trainen werkt het dus al niet meer. Bij 3 dagen per week sporten kun je dus nog leangains hanteren (IF+carbcyclen), en bij meer dan 3 dagen niet meer (dus doe je eigenlijk alleen nog maar aan IF).
Dat carb-cyclen heb ik altijd enorm onlogisch gevonden. Juist de 24 uur na een training heb je extra voeding nodig om te herstellen, glycogeen aan te vullen, en vooral dan vindt de eiwitsynthese van nieuwe spieren plaats. Niet slim als je dan weinig eet.

Gewicht vanmorgen 72,5kg

Ik heb best wel last van veel pijntjes rond mijn schouders, armen en onderrug. Ik zit toch te denken om in het weekend niet meer extra te gaan trainen, alleen maar mijn core en hardlopen. Voor de rest 3 dagen door de week krachttraining. Dan heb ik wat extra dagen om te herstellen. Verstandig? Ik weet het niet...
3x KT is prima, en extra hersteltijd klinkt wel verstandig :)

Gewoon, 's morgens vroeg weg fietsen (het is nu 8:10 uur en ik zit al op mijn werk), tussen de middag in de pauze wandelen (daarna bij de comp eten op mijn gemak) en eind van de middag terug fietsen. No prob. toch?

Zou voor mij wel een probleem zijn, 18 km heen en terug daar ben je wel even mee bezig :) Jij hebt zeker een heel lief vrouwtje thuis zitten die je heel wat uit handen neemt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.031
Zou voor mij wel een probleem zijn, 18 km heen en terug daar ben je wel even mee bezig :) Jij hebt zeker een heel lief vrouwtje thuis zitten die je heel wat uit handen neemt!
Veel tijd mee kwijt? Valt wel mee, ik ben ongeveer 45/50 minuten onderweg. Met de auto is het een half uur omdat ik dan verder moet en niet binnendoor kan. Het kost me met de fiets dus per dag maar een half uur tot 40 minuten extra. Dat vind ik heel tijd effectief. 100 minuten cardio en het kost me maar max. 40 minuten extra. :)

Ik heb een heel lieve vrouw, maar we doen het huishouden altijd netjes samen. Zij werkt ook best veel (en traint ook daarnaast).

Ik kom op het werk gemakkelijk weg met een lange wandeling en daarna nog even rustig eten (en hier reageren) omdat het mijn eigen bedrijf is. :D

Dat valt inderdaad reuze mee, ik fiets ook (meestal) naar het werk. Ik doe 30 minuten over 8 km :) Snap je mijn punt een beetje...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.034
Hmmmmm.... :eating:
U_4ygvprGDqs3Z1qybEBT5nKr6KdIQCHthNkt8_xJ2vH3OOIfiaUe9WZUJx-5sd4A5KmCzAv__vMilFV0Q4=w400-h225-no.png

Zijn dat plakken brie op je rechterboterham? Flinke plakken! :D

Vreetzak.........

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven