Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Godver........heb al kunnen eten hoor en zelfs een banaan naar binnen geduwd.........nu geen honger meer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik straks wel weer. Eerst even trainen en dan bami schransen. Vanavond nog meer voer...

Ik straks wel weer. Eerst even trainen en dan bami schransen. Vanavond nog meer voer...![]()

Bijna net zo lekker als een groot bord goed gevuld met bami.

Heerlijk aziatisch voer.Jij ook al op de Aziatische toer? Moet wel goed komen met de gains!
Leuk idee van die myo reps trouwens. Brand als de t*fus zeker?![]()

Ongeveer wel toch?En verder zijn we toch redelijk vergelijkbaar denk ik![]()

Thanks! Voel ze nu zelfs nog, dat is normaal gesproken niet zo. Denk dat ik die myo reps er een tijdje in houd.
OK, jij zit dus. Ik sta, dat is wel een verschil. Zit je zonder leuning of met? Dat is ook een enorm verschil.Ongeveer wel toch?
Ik kan nog wel zwaarder maar ik heb geen vaste dumbbells die je lekker op je knieen kunt zetten en daarna omhoog kunt zwiepen. Ik moet ze van de grond pakken en direct zittend omhoog brengen.
Myo reps zijn wel lekker idd.![]()
OK, zonder leuning, dan gaan de gewichten ook recht naar boven, dat is (voor de schouders) redelijk vergelijkbaar met de barbell OHP lijkt me.Zonder leuning zittend met DB's. OHP doe ik staand met barbell.
Niet helemaal. De barbell komt meer naar voren (voor de kin op de bovenborst natuurlijk) en gaat daarna over mijn hoofd en dan recht naar boven. De DB's gaan direct (niet helemaal, ik heb ze niet helemaal recht vast maar iets gedraaid met de polsen, de buitenkanten iets meer naar voren) naast mijn hoofd recht naar boven.OK, zonder leuning, dan gaan de gewichten ook recht naar boven, dat is (voor de schouders) redelijk vergelijkbaar met de barbell OHP lijkt me.