XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Squats gaan lekker!!!:D Die bench komt ook wel goed..gewoon door blijven gaan!!

Wat weeg je zelf nu trouwens?
Ik heb speciaal voor jou net even mijn biceps en kuiten gemeten. Biceps links is 39cm en rechts is 39,5cm. Kuiten zijn beiden bijna 40cm (39,9 en 39,8).

Beetje wel. Ik slinger er een beetje omheen. Tegen de zomer gaan we echt cutten.
Nee joh, jij moet toch niet cutten? Als die rug er nog uitziet op de avatar niet. En het is niet leuker, maar aan loshangend buikvel valt niets te cutten ben ik bang.

• #1.084
Nee joh, jij moet toch niet cutten? Als die rug er nog uitziet op de avatar niet. En het is niet leuker, maar aan loshangend buikvel valt niets te cutten ben ik bang.
Die avatar is onder de 70kg. Ik heb nu echt wel weer buikvet, niet alleen maar vel.

• #1.085
Training 08-04-2017 core en cardio

Core training zit er op.

Legraises
15xBW
15xBW
15xBW

Planking
3 min.

Crunches
100x

6km hardlopen ~12km p/u
average pace 4:58 p/km
Average BPM 123
332 kcal

Morgen geen training, even wat extra rust pakken.

Laatst bewerkt:
  • #1.086
Ga vandaag iets vroeger eten. Eerst even een lekkere eiwit pannenkoek en een wortel. :)

Geniet van je weekend kerel!

Aardig tempo met rennen! Vanwaar die 100 crunches, is het niet effectiever om een weighted variant te doen?

• #1.090
  • #1.091
Vandaag vanaf 10:30uur naar familie in Noord Brabant om te gaan barbequen en ik heb geen cheatdag... :huilen:
....maar eerst even F1! :p

Hopen dat ik vanmiddag de schade een beetje kan beperken...

Uitstekend dagje voor BBQ. Wat is F1?

• #1.095
:woot:
f1 gaat over een superdude die in de kwalificatie op plek 16 komt, vervolgens tijdens de race de eerste ronde 9 auto's inhaalt en dan toch nog op het podium staat. :D
Al was het op het randje. Ik heb dat laatste rechte stuk toch wel even mijn adem ingehouden...

Vandaag vanaf 10:30uur naar familie in Noord Brabant om te gaan barbequen en ik heb geen cheatdag... :huilen:
....maar eerst even F1! :p

Hopen dat ik vanmiddag de schade een beetje kan beperken...
Niet piepen maar vreten..gewoon morgen beetje Marvinnen. Rustig aan met saus en brood en gewoon machtig veel eiwitten naar binnen duwen!:marvin:

Het kwartje viel al toen ik op het nieuws iets over Verstappen hoorde :)

• #1.098
  • #1.100
Wat was dat voor schrale BBQ dan...:rolleyes:
idd, familie denkt dat ik heel erg weinig eet omdat ik zo "mager" ben. Hebben ze voor mij en mijn vrouw maar wat minder gehaald en alleen maar kip... :rolleyes: Krijg die lui echt niets aan hun verstand gepeuterd. Net alsof ik elke keer alles opnieuw moet uitleggen. IK EET HELEMAAL NIET WEINIG! :D
Heb zelf nog maar wat stukjes biefstuk gejat anders was het helemaal zielig...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven