- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een betere reputatie hoor ik al..voor mij wordt waar ik ook kom altijd extra gehaaldidd, familie denkt dat ik heel erg weinig eet omdat ik zo "mager" ben. Hebben ze voor mij en mijn vrouw maar wat minder gehaald en alleen maar kip...Krijg die lui echt niets aan hun verstand gepeuterd. Net alsof ik elke keer alles opnieuw moet uitleggen. IK EET HELEMAAL NIET WEINIG!
Heb zelf nog maar wat stukjes biefstuk gejat anders was het helemaal zielig...

Ik zou juist al het voer verstoppen als jij langs zou komen...Ik heb een betere reputatie hoor ik al..voor mij wordt waar ik ook kom altijd extra gehaald![]()

Dan moet ik ze wel zelf regelen anders wordt het niet wat...
Thanks!

Don't think so. Moet straks weer en zie er nu al tegenop.

Zweten als een rund. Tijdens de reverse flyes vielen de druppels net tussen de db's door. Koppakking lek zoals ze hier in twente zeggen.Ik geloof dat je aardig gesloopt was na deze training! Pittig hoor, met zulke korte rustpauzes![]()

Ga het wel proberen maar zodra ik qua vorm moet gaan inleveren drop ik het gewicht weer.Pittige training weer! Ik zou die squats gewoon verzwaren..je hebt je target gehaald..zij het moeizaam!
Die inverted rows gaan idd wel lekker. De volgende keer even uit de comfortzone en de BOR pakken.Ik denk dat je ook wel klaar ben voor BOR Rook..
Ook lekker gelijk de onderrug dr bij pakken