Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.527
Gewicht vanmorgen 70,9kg. Er komt weer beweging in de naald van de weegschaal. Kcal nog steeds op 2400 kcal per dag gemiddeld over een week.
Vanmiddag schouders en rug training.

• #1.529
Steeds verder weg van de 100+ dus :D
Nog even dan ben ik weer sub 70. Dan wordt het echt oppassen geblazen. Zit te denken om rond de 70 te blijven hangen en gezien hoe ik er nu uitzie heb ik in vergelijking tot december 2016 denk ik wel zo'n bijna 2kg spiermassa gepakt.

Nog even dan ben ik weer sub 70. Dan wordt het echt oppassen geblazen. Zit te denken om rond de 70 te blijven hangen en gezien hoe ik er nu uitzie heb ik in vergelijking tot december 2016 denk ik wel zo'n bijna 2kg spiermassa gepakt.
Goeie prestatie! Maar die gains kan je niet voortzetten op te weinig calorieen.
In! Geef me even 4 weken all in vakantie:roflol:
Zou niks voor mij zijn.... wordt je daar ook niet hersendood van als je zelf nergens voor hoeft te zorgen?

• #1.532
Goeie prestatie! Maar die gains kan je niet voortzetten op te weinig calorieen.
I know, maar als ik door blijf "gainen" kan ik die afvalrace van twee jaar die ik al heb gehad nogmaals gaan doen. Geen zin in. Dan maar iets minder gains en af en toe een beetje bulken en cutten.

Al bijna droog genoeg dan? Of wil je gewoon niet lichter zijn dan 70?

• #1.536
Al bijna droog genoeg dan? Of wil je gewoon niet lichter zijn dan 70?
Ik kom in de buurt van hoe droog ik was op deze foto alleen met meer spiermassa. Hier was ik trouwens 67/68kg

IMG_0203.jpg

Durf ook niet veel verder te gaan, dan verlies ik toch teveel gains en daar heb ik te hard voor gewerkt.

• #1.537
Ik gebruik op dit moment hardlopen als een middel om sneller te cutten. Op dit moment meestal een kilometertje of 8 bij een snelheid van rond de 12km/u. Dat betekent dat ik meestal rond de 40 minuten aan het hardlopen ben. Als het goed is kost me dit stukje duursport geen spierweefsel extra afgezien van wat ik al ga verliezen door de cut. Ik baseer dat hierop:

Duursport verstoort hormoonhuishouding

Ik hoop dan ook dat ik kan stoppen zodra ik onder de 70kg duik (ik denk met een weekje of twee/drie) met een vetpercentage lager dan 10%. Weet nog niet of dat haalbaar is maar we gaan het zien. Onder de 70kg stop ik gewoon met cutten (ik wil niet zo ver gaan als de vorige keer) en ga ik even op onderhoud. Daarna na de vakantie weer een bulkcycle plannen denk ik.
Als er iemand opbouwend commentaar of tips heeft dan houd ik me aanbevolen.

Ik kom in de buurt van hoe droog ik was op deze foto alleen met meer spiermassa. Hier was ik trouwens 67/68kg

IMG_0203.jpg

Durf ook niet veel verder te gaan, dan verlies ik toch teveel gains en daar heb ik te hard voor gewerkt.
Ben benieuwd hoe het nu is dan, want daar was je toch flink droog! Hoeveel % ongeveer?

IMG_0203.jpg

Ik vind je bouw op je profielfoto eerlijk gezegd mooier ogen...Zou hoek of lichtinval kunnen zijn, maar daar lijk je iets voller (en je armen zelfs gespierder). Vind ik persoonlijk mooier...Neemt niet weg hoeveel respect ik nog steeds voor je Road to Succes heb trouwens :bow2: :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven