- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Wie het eerst 100+ weegt...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie het eerst 100+ weegt...

Dan win ik niet
. Kom namelijk niet zo makkelijk aan. Voor ik begon met trainen at ik al 2500-3000kcal en ik woog 60kg
.

Da's niet eerlijk...

Ik kan juist niet wachten tot ik die magische 100- aantik... 
Komt helemaal goed. Je bent al een heel stuk op weg.Ik had het ook graag liever anders gezien hoor...Ik kan juist niet wachten tot ik die magische 100- aantik...
![]()

Steeds verder weg van de 100+ dusGewicht vanmorgen 70,9kg. Er komt weer beweging in de naald van de weegschaal. Kcal nog steeds op 2400 kcal per dag gemiddeld over een week.
Vanmiddag schouders en rug training.

Nog even dan ben ik weer sub 70. Dan wordt het echt oppassen geblazen. Zit te denken om rond de 70 te blijven hangen en gezien hoe ik er nu uitzie heb ik in vergelijking tot december 2016 denk ik wel zo'n bijna 2kg spiermassa gepakt.
In! Geef me even 4 weken all in vakantie

Goeie prestatie! Maar die gains kan je niet voortzetten op te weinig calorieen.Nog even dan ben ik weer sub 70. Dan wordt het echt oppassen geblazen. Zit te denken om rond de 70 te blijven hangen en gezien hoe ik er nu uitzie heb ik in vergelijking tot december 2016 denk ik wel zo'n bijna 2kg spiermassa gepakt.
Zou niks voor mij zijn.... wordt je daar ook niet hersendood van als je zelf nergens voor hoeft te zorgen?
I know, maar als ik door blijf "gainen" kan ik die afvalrace van twee jaar die ik al heb gehad nogmaals gaan doen. Geen zin in. Dan maar iets minder gains en af en toe een beetje bulken en cutten.Goeie prestatie! Maar die gains kan je niet voortzetten op te weinig calorieen.

Nee...ik hou er juist van even 1 of twee weken niet nadenken en gewoon eten wat er allemaal staat..wordt je daar ook niet hersendood van als je zelf nergens voor hoeft te zorgen?

Easy peasy

Nog even dan ben ik weer sub 70. Dan wordt het echt oppassen geblazen. Zit te denken om rond de 70 te blijven hangen en gezien hoe ik er nu uitzie heb ik in vergelijking tot december 2016 denk ik wel zo'n bijna 2kg spiermassa gepakt.
Ik kom in de buurt van hoe droog ik was op deze foto alleen met meer spiermassa. Hier was ik trouwens 67/68kgAl bijna droog genoeg dan? Of wil je gewoon niet lichter zijn dan 70?
Ben benieuwd hoe het nu is dan, want daar was je toch flink droog! Hoeveel % ongeveer?Ik kom in de buurt van hoe droog ik was op deze foto alleen met meer spiermassa. Hier was ik trouwens 67/68kg
![]()
Durf ook niet veel verder te gaan, dan verlies ik toch teveel gains en daar heb ik te hard voor gewerkt.
Iets van 11% gok ik. Geen idee hoe droog ik daar was. Gokje iemand?Ben benieuwd hoe het nu is dan, want daar was je toch flink droog! Hoeveel % ongeveer?
Ik kom in de buurt van hoe droog ik was op deze foto alleen met meer spiermassa. Hier was ik trouwens 67/68kg
![]()
Durf ook niet veel verder te gaan, dan verlies ik toch teveel gains en daar heb ik te hard voor gewerkt.